تیم ملی اسکواش کشورمان بعد از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به ایران بازگشت.

تیم ملی اسکواش به ایران بازگشتبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی اسکواش کشورمان که ۷ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم مالزی شده بود بعد از حذف نمایندگان کشورمان به ایران بازگشت.

تیم ملی اسکواش کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا یک نماینده در بخش آقایان و ۲ نماینده در بخش بانوان داشت. سجاد زارعیان در اولین دیدار استراحت کرد و در دیدار دوم خود موفق شد نماینده‌ای از هند را شکست دهد، اما در بازی مقابل نماینده قطر شکست خورد و در ۱۶ نفر نهایی از دور مسابقات خارج شد.

حدیث فرزاد نیز در بازی اول استراحت کرد و در بازی دوم نماینده‌ای از چین تایپه را شکست داد، اما مقابل حریفی از مالزی شکست خورد تا او نیز در ۱۶ نفر نهایی از دور مسابقات کنار رفت. فرشته اقتداری نیز بعد از ۲ باخته شدن وارد جدول بازنده ها شد، اما آنجا به یک حریف از مالزی باخت و حذف شد.

سمیع الله قاصد آبادی دیگر نماینده‌ی ما در این مسابقات بود که به علت اینکه نتوانست در زمان اعزام خروجی خود را از نیروی دریایی ارتش دریافت کند از شرکت در این مسابقات بازماند.

محمدحسین سنایی سرمربی تیم ملی کشورمان که پیش از این به عنوان برترین سرمربی آسیا در زمینه توسعه اسکواش انتخاب شده بود جایزه خود را در این مسابقات دریافت کرد.


بیشتر بخوانید:

فرزاد: برترین بازیکنان دنیا در مسابقات قهرمانی اسکواش آسیا حضور دارند

اقتداری: آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم/ همه خوب‌های آسیا در این مسابقات حضور دارند

زارعیان: بهترین بازیکن اسکواش ایران در رنکینگ جهانی هستم


انتهای پیام/

کاروان تیم ملی اسکواش به ایران بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار