هر سال با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تلویزیون مجموعه‌های نمایشی متعددی را پخش می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت سیما هر سال در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با دستی پر همراه بینندگان تلویزیون می شود؛ بینندگانی که هر سال با فرارسیدن ماه مبارک رمضان منتظر مجموعه های تلویزیونی متفاوتی از شبکه های مختلف سیما هستند. به همین منظور شبکه های یک، دو و سه امسال با سریال های «از یادها رفته‌»، «دلدار» و «برادرجان» مهمان خانه‌ها می‌شوند. 

همزمان با آغاز ماه رمضان سه سریال تولید شده در معاونت سیمای رسانه ملی، از فردا شب (سه شنبه هفدهم اردیبهشت) روی آنتن خواهند رفت. 

سریال‌های ماه رمضان از سه‌شنبه پخش می‌شود

شبکه یک 

سریال «از یاد‌ها رفته» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان، قرار است در ۲۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش شود.

«از یاد‌ها رفته» ملودرامی عاشقانه است که در دل تاریخ معاصر ایران اتفاق می‌افتد. داستان این سریال در سال ۱۳۱۹ می‌گذرد و درباره زندگی یک پزشک زن ایرانی به نام «فروغ» است که در فرانسه درس خوانده و به دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور و آداب رسوم آن دچار بحران شدیدی می‌شود، اما .... این سریال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یک پخش می‌شود.

میترا حجار، حسین یاری، سعید راد، مائده طهماسبی، رسول نجفیان، الهام حمیدی، بیتا فرهی، لیلا بلوکات، کامران تفتی، حبیب دهقان نسب، سیما تیرانداز، علیرام نورایی، هلیا امامی، رضا یزدانی، حسین پاکدل، یوسف مرادیان، سیدمهرداد ضیایی، جهانبخش سلطانی، علی اوجی، سیامک اطلسی، مهدی سلوکی، ارسلان قاسمی، انوش معظمی، نیلوفر پارسا، امین ایمانی، مهرداد ضیایی، حسین ملکی، هادی ساعی، روزبه معینی، صحرا اسدالهی، آهو فرشچی، فرید نوروزی، ابوالفضل عرب، فرزانه طهماسبی از بازیگران این سریال رمضانی هستند.

سریال‌های ماه رمضان از سه‌شنبه پخش می‌شود

شبکه دو

مجموعه تلویزیونی «دلدار» به تهیه کنندگی و کارگردانی برادران محمودی، برای پخش از شبکه دو سیما در ایام ماه مبارک رمضان آماده شده است و از سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.

این سریال روایت‌هایی عاشقانه دارد و به زندگی طبقه متوسط رو به پایین جامعه و مشکلاتش پرداخته و دغدغه اصلی آن موضوع جوانان و خانواده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد».

سریال‌های ماه رمضان از سه‌شنبه پخش می‌شود

شبکه سه

«برادر جان» به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، مجموعه‌ای است تلویزیونی که برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما آماده شده است و از سه شنبه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن می رود.

موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» است و در خلاصه داستان آن آمده: «پسری با از دست دادن پدرش می­ خواهد دین­ های او را ادا کند، اما با اتفاقات و داستان‌هایی مواجه می‌شود که قصه اصلی این مجموعه را روایت می‌کند.»

بازیگران سریال «برادر‌جان» عبارتند از: علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، آرش فلاحت پیشه، محبوبه صادقی، علی آهنج، جلیل فرجاد و لعیا زنگنه.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
سریالهای امسال خیلی بد بود.
Iran (Islamic Republic of)
هستي
۰۲:۱۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۸
لطفا دودکش هم بزارید همش دلدار از یاد رفته ها فیلم شاد و خنده دار بزارید
ساختمان پزشکان.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
نمیدونم چرا در سریال از یاد رفته از آقای رضا یزدانی استفاده کردن ایشون اصلا مناسب است نقش نیست و این همه بازیگر بهتر از ایشون داشتیم که میتونست بهتر باشه اصلا با حس و قشنگ بازی نمیکنه حیف
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۲۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
خواهشا 4تا فیلم شاد بذارید تا مردم روحیشون شاد بشه بسه از بس فیلم داغون گذاشتین
آخرین اخبار