استاندار قزوین گفت: با وجود جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی، نزدیکی به تهران و قرارگیری در شاهراه ارتباطی کشور، توسعه گردشگری مى تواند به بهبود فضای اقتصادی استان کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار در مراسم تجلیل از خادمان ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گفت: تمام متولیان حوزه گردشگری باید به این باور برسند که قزوین باید به مقصد گردشگری کشور تعیین شود و قطعا این استان با قرارگیری در مرکز کشور و برخورداری از جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی باید بیش از پیش از تجارب گردشگری استفاده کند.

زاهدی به تردد ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در طول ایام نوروز در آزادراه‌های استان اشاره کرد و گفت: یکی از اتفاقات بسیار خوب در ایام نوروز کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در استان بود که باید از زحمات پلیس و راهداری تقدیر و تشکر کرد.

زاهدی همچنین گفت: مدیران و مسئولان استان در ایام نوروز به خوبی توانستند در حوزه خدمات سفر و مدیریت بحران استان حضور فعالی داشته باشند که این تجارب باید برای سال‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار یادآور شد: این استان دارای شرایط خاصی است و با توجه به مسافران عبوری و گردشگران باید خدمات دوجانبه‌ای ارائه دهد که لازم است تمام این اقدامات با فعال کردن اقتصاد گردشگری همراه باشد.

انتهای پیام/ک

تجلیل از خادمان ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار