نمایشگاه عکس و نقاشی از آثار موسی علیجانی عصر امروز در رشت گشایش می‌یابد.

گشایش نمایشگاه عکس و نقاشی در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، محمد حسن پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: نمایشگاه عکس و نقاشی از آثار موسی علیجانی در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه، این نمایشگاه از امروز تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد، افزود: نمایشگاه عکس و نقاشی این هنرمند با ٢٥ تابلو عکس و ٢٥ تابلو نقاشی در ابعاد ٥٠ در ٧٠ سانتی متر برای بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: نمایشگاه عکس و نقاشی صبح‌ها از ساعت ١٠ تا ١٣ و عصر‌ها از ساعت ١٦ تا ٢٠ در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

محمد حسن پور در ادامه تصریح کرد: موسی علیجانی متولد سال ١٣٤٤ دارای مدرک لیسانس هنر‌های دراماتیک و مدیر آموزشگاه موسیقی آوای سرو شمال در رشت است. این هنرمند ساخت ٣٠ موسیقی فیلم، ٣ فیلم کوتاه، تالیف ٦ عنوان کتاب، داوری چند جشنواره هنری داخلی و خارجی، برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی عکس و نقاشی، شرکت در نمایشگاه‌های گروهی متعدد و ٣٠ کنسرت موسیقی به عنوان خواننده، نوازنده و رهبر گروه کر را در کارنامه هنری خود دارد.

آئین افتتاح این نمایشگاه ساعت ١٨ امروز دوشنبه ١٦ اردیبهشت است.

انتهای پیام / ق 

برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی در رشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.