اردوی جدید تیم ملی فوتبال ایران از اواخر دهه اول خرداد بدون حضور ملی پوشان سپاهان یا پرسپولیس آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با تغییر زمان آغاز ماه مبارک رمضان، برنامه بازی پرسپولیس و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران هم دستخوش تغییر شد و براین اساس این بازی به جای سه خرداد در تاریخ هشتم این ماه برگزار می شود.

ضمن اینکه فینال جام حذفی هم در روز ۱۲ خرداد برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران طبق اعلام رسمی مسئولان فدراسیون در تاریخ ۱۶ و ۲۱ خرداد با سرمربی جدید خود در ۲ بازی تدارکاتی مقابل سوریه و کره جنوبی که به ترتیب در ورزشگاه آزادی تهران و جام جهانی سئول برگزار می‌شود، به میدان می‌رود.

طبق اعلام یک منبع آگاه اردوی جدید تیم ملی اواخر دهه اول خرداد برگزار خواهد شد و با این تفاسیر به احتمال فراوان ملی پوشان پرسپولیس و سپاهان در صورت صعود هر یک از این تیم‌ها به فینال جام حذفی فرصت حضور در روز‌های ابتدایی مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر زیرنظر سرمربی جدیدی که تاکنون نام او مشخص نشده است از دست می‌دهند.

البته با توجه به اینکه لیگ‌های مختلف اروپایی تا آن زمان به اتمام می‌رسد و البته بازی تیم ۴ لژیونر ایرانی حاضر فوتبال قطر هم در این فصل پایان یافته است، نفرات لژیونر می‌توانند بدون مشکل خاصی از همان روز آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی در این اردو شرکت کرده و خود را زیرنظر کادرفنی برای بازی با سوریه و کره جنوبی به آمادگی برسانند.


بیشتر بخوانید: تاج در اروپا با گزینه سرمربیگری تیم ملی مذاکره می‌کند


انتهای پیام/

اخبار تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار