فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۲ نفر از عاملان ربایش باران شیخی خبرداد.

مردم شهر مهاجران هنوز باران را ندیده اند/ دو نفر از سارقین کودک در دام پلیس

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از دستگیری ۲ نفر از افرادی در ربودن باران شیخی دست داشتند، خبرداد.

سردار عزیزی افزود: با تلاش همکاران خود توانستیم ۲ نفر از آدم ربا‌هایی که در استان مرکزی باران را سوار خودرو کرده و به استان‌های شرقی منتقل کرده اند را دستگیر کنیم .

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر متهمان در اختیار مراجع محترم قضایی قرار دارند، ادامه داد: اولویت ما در حال حاضر سالم بازگرداندن باران به خانواده است و در این رابطه دستگاه قضا، اعضای شورای تامین استان و استاندار مرکزی و پلیس با جدیت پرونده را پیگیری می کنند.

وی اضافه کرد: با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی درصدد هستیم تا محل اختفاء ربایندگان را بیابیم و همچنین  متنفذین محلی نیز به دنبال دسترسی به آدم ربایان هستند تا بتوانند آنها را نسبت به آزادسازی این دختربچه قانع کنند.

 سردار عزیزی تصریح کرد: از طرف دیگر، خانواده باران هم اقداماتی را در دست دارند که البته پیگیری آنها با نظارت و هدایت پلیس ادامه دارد.

سومین تماس باران با خانواده

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارتباط باران با خانواده گفت: باران تاکنون توانسته ۳ بار با خانواده تماس بگیرد اولین تماس ۲۴ ساعت پس از ربایش، بار دوم پنجشنبه هفته گذشته ۱۲ اردیبهشت ماه که حدود ۲۰ دقیقه با خانواده صحبت کرده و بار سوم هم روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه حدود ساعت ۴ بعدازظهر بوده که این نشان دهنده این است که درسلامت هستند.

وی با بیان اینکه طولانی شدن روند دسترسی پلیس با آدم ربا‌ها به این دلیل است که ربایندگان افرادی هستند که ناهنجاری اجتماعی دارند، گفت: قول می دهم که با تلاش همه جانبه این زمان کوتاه‌تر باشد.

سردار عزیزی اظهار کرد: خانواده باران با آدم ربا‌ها اختلافات مالی از گذشته داشتند و همچنان نیز با همدیگر به توافق نرسیدند، اما پلیس جدای از این موضوعات به دنبال این است که بتواند باران را به خانواده بازگرداند.

وی تصریح کرد: ۲۴فروردین سال جاری ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه از طریق تماس با مرکز سامانه ۱۱۰ استان مرکزی اعلام شد که دختری به نام باران شیخی ساعت ۷:۴۰ به مقصد مدرسه از خانه خارج شده اما با گذشت ۶ یا ۷ ساعت به مدرسه مراجعه نکرده است.

با گذشت ۲۲ روز از مفقودی باران، پلیس همچنان فعال است

فرمانده انتظامی استان مرکزی تاکید کرد: با اطلاعاتی که به دست آوردیم متوجه شدیم که مفقودیت در کار نیست و مورد ربایش و آدم ربایی بوده است که پس از اثبات این موضوع پلیس اقدامات خاص خود را در جهت پیگیری و رها سازی  شروع و بعد از حدود ۴۸ ساعت ۲ تیم از کار آگاهان خبره آگاهی استان سیستان و بلوچستان را به زاهدان اعزام کردیم.

وی در پایان با بیان اینکه  امیدواریم به زودی بتوانیم خبرخوش بازگشت باران را به استان و خانواده‌اش بدهیم، گفت: پلیس به دنبال این است که این موضوع با کمترین هزینه جانی و معنوی انجام بگیرد و به کسی اجازه باج خواهی نخواهیم داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
« ناهنجاری اجتماعی» دارند؟

سوال بنده این هست که چرا کسانی که نا هنجاری اجتماعی دارند به جای زندان و یا دیوانه خانه باید راست راست تو شهر بچرخند؟

این عاقبت وقتی میشه که شما ارازل و اوباش و عده ای از افراد وحشی را می گذارید با وثیقه آزاد در بین مردم عادی بچرخند.

دستگاه قضا لطفا کاری کن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۱۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
دومین تماس پنجشنبه هفته گذشته ۱۲ اردیبهشت ماه که حدود ۲۰ دقیقه با خانواده صحبت کرده چطور پلیس نتونسته تلفن رو ردیابی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
22 روز یکم زیاده ... نیست ؟
همینطور تو 20 دقیقه میشه رد طرف تماس رو تو کره ماه زد
چطور پیداش نکردن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۵:۴۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام با عرض تاسف خیلی کاری بدی هست به خاطر پول کثیف دست به چنین کاری بزند نا مسلمان اون بچه است نشکنید نفسشرا باید یه جوری برخورد شود که مخصوص باشد جدا از جرمی که برای این جور بي وجدان ها اثبات میشود با خاطعیت برخورد شود لطفا!
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۰۰:۰۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
دولت و قوه قضايه مقصر است با اينجور ادمرباها برخورد بازدارنده نميكنند عده اي هم ازين راه نون ميخورند من امسال دوماه تو ان منطقه بودم با كوچكترين اتفاق تهديد به باجخواهي و ربايش ميشويد كسي هم از شما دفاع نخواهد كرد تازه در هر نقطه كشور باشي ميان سراقت بدون ترس متاسفانه برخوردي پشيمان كننده نميشه اينها رو بايد إعدام كرد نه باج يا عف يا رضايت از ترس تهديد ،اعدام اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
انشاالله پیدا‌ بشه صحیح وسالم ،وادم رباها باید به سزای اعمالشون برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
چطور جرات میکنن دختر ۸ ساله رو تنهایی راهی مدرسه کنن!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
یه همچین آدمهای مفسد باید اعدام شوند حتی هر چند نفر باشند تا امنیت در اجتماع بر قرار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
وقتی بچه تنها بره بیرون این می شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام
همین مونده دیگه بچه ها علاوه بر سرویس مدارس ، نگهبان یا همراه هم داشته باشند .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
یعنی چی ؟؟؟؟؟من و همسن هام همیشه تنهایی و پیاده میرفتیم مدرسه هیچوقت هم اتفاقی نمیفتاد
Iran (Islamic Republic of)
فتاحی
۲۰:۱۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
ازبس چک و چک بازی و کلاه برداری زیاد شده هیچ کس براحتی نمیتونه به حق و حقوقش برسه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
3 سال پيش 250 ميليون تومان با تبليغات يه شركت مثلا معتبر در آنجا سرمايه گذاري يكساله كردم. سر سال براي فسخ قرارداد و پس گرفتن پولم رفتم ولي ندادند دوساله كه به دادگاهها مي رم و ميام كلي پول و وقت صرف كردم . تمام وظايفي كه بر عهده دادگاه است رو خودم انجام دادم بعد از دو سال يك حكم به من دادند و در اين مدت كلاهبردارها اموالشان را منتقل و من و خيلي هاي ديگه مانديم كه چكار كنيم . خيلي ها از اونا دنبال انتقام هستند و برخورد نامناسب با اينگونه افراد زمينه را براي مشكلات و جنايتهاي مشابه آنچه براي اين دختر بي گناه پيش اومده فراهم ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
مگه انسان هم اینقدر بیرحم میشود بخاطر پول بچه بیگناه را بدزده خب میرفتن وسایل خونه راگروبرمیداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
وقتی در معابر دوربین مداربسته وجود ندارد هر دم از این باغ بری میرسد...
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۸:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
این مسائل هم بخاطر اینه که وقتی طرف با کسی اختلاف مالی داره و به دستگاه قضا مراجعه میکنه اینقدر الاف میشه و باید این طرف اون طرف کنه و آخرش هم به نتیجه مطلوب نمیرسه و تازه اگه بتونه طرف مقابل رو محکوم کنه باید پولش رو خورد خورد بگیره . اما اون بچه بی گناه هستش و آدم ربای عزیز تو رو خدا با بچه کاری نداشته باش هم گناه داره و هم مطمئن باش اگه آسیبی به باران برسه واسه خودت که حتما یه روز گیر میوفتی هم عاقبت خوبی در انتظارت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
آدم ربای عزیز!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۴۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
جسارتا علاف درسته و الاف اشتباه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
بچه بیچاره تا عمر داره باید بترسه