مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با افتتاح پروژه‌های در دست اجرا نزدیک به ۹۸ درصد از خانوار‌های روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدائی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل صبح امروز در آئین تجلیل از کارگران شرکت گاز اردبیل گفت: در شرایط کنونی نزدیک به ۹۹.۵ درصد از خانوار‌های شهری و بالغ بر ۹۳ درصد از خانوار‌های روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های در دست اجرا نزدیک به ۹۸ درصد از خانوار‌های روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و این مهم ممکن نیست مگر با تلاش کارگران و این سربازان عرصه کار و تلاش که با گام‌های کوچک دستاورد‌های عظیم اقتصادی را برای ایران اسلامی رقم زده‌اند.

خدایی با اشاره به ضرورت توجه به رونق تولید در فرمایشات ابتدای سال مقام معظم رهبری، نگاه ویژه به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی به صنایع را از رویکرد‌های این شرکت برشمرد و گفت: آمادگی لازم را برای عقد قرارداد و تامین گاز مورد نیاز صنایع با حداقل هزینه را داریم و امیدوارم امسال بتوانیم حجم عظیمی از سوخت مایع مصرفی در صنایع و کارخانجات را با گاز طبیعی جایگزین کنیم.

وی از کاهش عملیات اجرایی شرکت در سطح استان خبر داد و افزود: در سال‌های آتی تقریبا عملیات اجرایی رو به اتمام است و شرکت در حوزه بهره‌برداری و ارایه خدمات بایستی به سمت استفاده از تکنولوژی‌های جدید و چالاکی سازمانی و ارتقای سطح کیفی خدمات گام بردارد تا هم راستا با حجم فعالیت اجرایی و افزایش مشترکین بتواند خدمات با کیفیت مطلوب را در سطح جغرافیایی استان برای مشترکان ارایه کند.

انتهای پیام/ع

گازرسانی به صنایع از رویکردهای مهم شرکت گاز است

 

 

 

برچسب ها: گاز ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.