نظارت بر مراکز عرضه کالا‌های اساسی از جمله مرغ، گوشت، برنج، روغن، شکر و خرما تا پایان ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.

اصغر زاده معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان امسال با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار و با بهره گیری از توان وظرفیت مضاعف نیرو‌ها و استفاده از همه امکانات انجام می‌شود.
 
وی افزود: ۲۰۰ بازرس صنعت، معدن و تجارت و ۱۰۰ بازرس از اتاق‌های اصناف پایش بازار کالا و خدمات ویژه را دو بخش نظارت بر خدمات و کالا انجام می‌دهند.
 
اصغر زاده گفت: تیم‌های مشترک بازرسی متشکل از سازمان صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره غله، اداره کل استاندارد و سایر نهاد‌های مرتبط بر کمیت و کیفیت خدمات و کالا نیز نظارت کامل داشته و با هرگونه سوء استفاده احتمالی در این ماه مقابله خواهند کرد.
 
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: طرح ویژه نظارت و بازرسی از اول اردیبهشت ماه آغاز شد و تا ۱۶ خردادماه در مازندران اجرا می‌شود.
 
وی گفت: نظارت بر عرضه و فروش مواد پروتئینی، گوشت قرمز، لبنیات، قندو شکر، برنج، روغن، خرما، زولبیا و بامیه و سایر کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در این ماه پر فضیلت از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغ شده به شعب سیار این اداره کل است.
 
اصغرزاده از شهروندان استان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، تقلب، کم فروشی، درج نکردن قیمت مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/ آ


اجرای طرح نظارت بر کالا‌های مصرفی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.