دانشگاه خلیج فارس و سازمان صدا و سیما با یکدیگر در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی همکاری خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مدیر آموزش معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیمای کشور در نشستی که در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد، بر لزوم همکاری‌های آموزشی و پژوهشی تاکید کردند.

دکتر پرویز حاجیانی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خلیج فارس در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه گفت: مجموعه دانشگاه خلیج فارس با دارا بودن هشت دانشکده، ۲۴۰ عضو هیات علمی و ۹۱ رشته در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری یکی از ظرفیت‌های کشور در حوزه آموزش، پژوهش و تحقیقات است.

وی افزود: مرکز آموزش دانشگاه در حوزه آموزش نیروی انسانی قرارداد‌های متعددی با سازمان‌ها و نهاد‌هایی مانند نیروگاه اتمی، برق منطقه‌ای جنوب کشور، نظام مهندسی استان بوشهر و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر دارد که نشان از وجود سطح علمی بالا و تجهیزات فنی بروز و مناسب برای آموزش در دانشگاه خلیج فارس دارد.

حاجیانی ادامه داد: برای جهانی کردن نام خلیج فارس فعالیت‌های مناسبی برای تعامل با مراکز دانشگاهی و علمی سایر کشور‌ها در قالب اجرای طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های مشترک و تبادل استاد و دانشجو تا کنون انجام داده ایم و دستاورد‌های بسیار خوبی در این حوزه کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به قرار گرفتن نام سه نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس در جمع یک درصد دانشمندان برتر جهان اسلام، این اتفاق را نشان از وجود ظرفیت بالای علمی در دانشگاه خلیج فارس دانست.

 مدیر آموزش معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما نیز در این نشست گفت: سازمان صدا و سیما با دارا بودن ۱۷۸ عنوان شغلی و حدود ۲۷ هزار کارمند یکی از گسترده‌ترین سازمان‌های کشور است که با این گستردگی به طور قطع در بحث آموزش کارکنان دچار مشکل خواهد بود.

دکتر محمد ایرانی ادامه داد: ما تاکنون موفق شده‌ایم برای حدود هفت هزار نفر از کارکنان دوره‌های آموزشی برگزار کنیم که این موفقیت تا رسیدن به مرحله مطلوب راه بسیاری در پیش دارد و به همین علت خواهان استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه خلیج فارس برای آموزش کارکنان منطقه جنوب کشور در قالب یک تفاهم‌نامه آموزشی هستیم.

انتهای پیام/ک

دانشگاه خلیج فارس و صداوسیما در زمینه آموزش و پژوهش همکاری می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.