مدافعین ملی پوش مازندرانی فصل آینده هم از قطر تکان نمی‌خورند

مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان دو مدافع مازندرانی با توجه به رضایت باشگاه از عملکرد آنها، فصل آینده هم در لیگ ستارگان قطر توپ خواهند زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دو مدافع تراز اول مازندرانی تیم ملی که در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا جزو بازیکنان اصلی بودند، در فصل نقل و انتقالات گذشته به لیگ برتر بلژیک موسوم به ژوپیلر لیگ پیوستند، اما نتوانستند در لیگ اروپا توانایی خود را به نمایش بگذارند.
 
پور علی گنجی مدافع میانی بابلی یوپن در بازگشت از اروپا دوباره به لیگ قطر و تیم العربی رفت و رضاییات از اوستنده به الشحانیه پیوست تا رویای اروپایی شان خیلی زود به پایان برسد.
 
حالا هردو بعد از یک نیم فصل بازی در لیگ ستارگان قطر که چند سالی به خاطر پیشنهادات مناسب مالی مقصد بسیاری از بازیکنان ایرانی شده، قصد دارند در فصل آینده هم در این لیگ به کار خود ادامه دهند.
 
به نقل از روزنامه الوطن قطر سران العربی پس از حذف این تیم از جام امیر قطر با شکست برابر الریان نشستی با سرمربی ایسلندی جهت برنامه‌های فصل آینده ترتیب دادند که یکی از بحث‌های طرفین تعیین تکلیف بازیکنان خارجی تیم العربی بود.
 
بر اساس این گزارش، مرتضی پورعلی‌گنجی که در نقل‌و انتقال‌های زمستانی با قرارداد ۳٫۵ ساله‌ای از یوپن بلژیک به تیم العربی قطر پیوست، فصل آینده نیز در تیم العربی حفظ می‌شود.
 
رامین رضاییان که در جام امیرکاپ قطر با گل و پاس گل‌های خود حسابی توجه همه را به خود جلب کرده، در پایان فصل قراردادش با تیم قطری به پایان می‌رسد، اما وی عنوان کرد که از حضور در قطر و بازی در الشحانیه راضی است.
 
وی گفت: فضای خوب تیم باعث شد خیلی سریع در الشحانیه به هماهنگی لازم برسم و مسئولیت‌هایم را انجام دهم. در این شرایط بازی کردن در الشحانیه را خیلی دوست دارم و امیدوارم به فوتبالم در این تیم ادامه دهم، زیرا احساس بسیار خوبی در این تیم دارم.
 
انتهای پیام/آ
 
 

لیگ قطر میزبان مدافعین مازندرانی در فصل آینده

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.