عسگری گفت: در سال گذشته بانک‌ها ۹۳ واحد تولیدی در سطح استان را به دلیل بدهی تملک کردند که رهاسازی ۴۰ واحد تا کنون انجام شده است.

۹۳ واحد تولیدی استان سمنان به تملک بانک‌ها درآمد/ رهاسازی ۴۰واحدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در  دیدار با مدیران حوزه‌ها و شعب یک بانک فعال در سطح استان گفت: عدم تعطیلی حتی یک واحد تولیدی در سطح استان به دلیل بدهی در اولویت مسئولان قرار دارد و در سال گذشته ۹۳ واحد تولیدی در سطح استان توسط بانک‌ها تملیک شد که نهایتاً ۴۰ واحد به سرمایه گذاران واگذار شد.

وی ضمن بیان اینکه امروز می‌بایست مشکلات واحدهای راکد استان سمنان بررسی و برای حل موانع پیشروی آنها اقدام شود، افزود: در سال گذشته ۷۰۰ طرح راکد در استان وجود داشت که خوشبختانه شاهد خروج ۱۰۳ واحد از رکود بودیم و لذا امیدواریم که مابقی واحدها نیز در سال ۹۸ مجدداً فعال شوند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بسیاری از ظرفیت‌های موجود در استان راکد و پنهان است که باید برای خارج کردن آنها از رکود اقدامات جدی را صورت دهیم، ابراز کرد: یکی از برنامه مهم در زمینه رونق اقتصادی، اشتغال روستایی و عشایری است که تاکنون ۶۷ میلیارد تومان تسهیلات در این بخش تخصیص یافته است.

انتهای پیام / گ

تلاش برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی استان سمنان

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.