معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در سومین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته امداد این استان مددجویان، کارکنان و خانواده‌های آنان با یکدیگر به رقابت پرداختند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کامیار جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در سومین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته امداد این استان مددجویان، کارکنان و خانواده‌های آنان با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت : تنها وجه تمایز رقبا در این دوره از مسابقات سن و جنسیت بوده است.

وی گفت : سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه باعنوان رهپویان ولایت برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

کامیار جمشیدی با تاکید بر اینکه در سومین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته امداد استان کرمانشاه مددجویان، کارکنان و خانواده‌های آنان با یکدیگر به رقابت پرداختند، تصریح کرد: تنها وجه تمایز رقبا در این دوره از مسابقات سن و جنسیت بوده است.
جمشیدی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات بیش از هزار و ۳۰۰ مددجوی کرمانشاهی در مرحله شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند، افزود: ۲۲۶ نفر از این قرآن پژوهان به مرحله استانی راه یافتند.

وی عنوان کرد: نفرات برتر سومین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته امداد استان کرمانشاه به مسابقات کشوری راه می‌یابند .

 

 

انتهای پیام/د

تنها وجه تمایز رقبا در مسابقات سن و جنسیت بوده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.