بازیکن تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: اینجا هستیم تا بتوانیم شایستگی خودمان را نشان دهیم و از گروه صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراد ناجی، بازیکن تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: گروه سختی داریم و باید با تمام توان ظاهر شویم. خودمان را باید آماده کنیم تا برای صعود از گروه نتیجه لازم و مثبت را بگیریم.

او افزود: در شرایط این‌چنینی تیم شما باید در نهایت تمرکز باشد. ما هم اکنون با تمام تمرکز اینجا هستیم و می‌دانیم که استقلال تیم قدرتمندی است و در لیگ ایران هم در بالای جدول قرار دارد و قدرت خودش را به همه نشان داده است.

ناجی ادامه داد: حضور تیم‌های قدرتمند، بازی‌های این گروه را زیباتر می‌کند و ما هم اینجا هستیم تا بتوانیم شایستگی خودمان را نشان دهیم و از گروه صعود کنیم.

بازیکن تیم فوتبال الدحیل در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شما سال گذشته نتیجه بدی مقابل پرسپولیس داشتید و بازهم باید مقابل یک تیم ایرانی در ورزشگاه آزادی قرار بگیرید، گفت: در همین فصل یک بار با استقلال بازی کردیم و نتیجه لازم را گرفتیم. در مسابقات این‌چنینی زیاد بازی کرده‌ام و مقابل استقلال هم تجربه دارم. با این حال باید برای این بازی تلاش و شانس خودمان را امتحان کنیم تا به نتیجه برسیم. پیش از این هم گفته‌ام که باید بتوانیم از شانس‌های خودمان به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم فوتبال الدحیل پیش از بازی با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار