تیم فوتبال نیروی زمینی با برتری مقابل داماش گیلان راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور شد.

سردار جنگل در تسخیر نیروی زمینی/ رویای صعود در شهر باران به باد رفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال نیروی زمینی در دیداری حساس با نتیجه ۲ بر ۱ برابر داماش گیلان به برتری دست یافت و به عنوان سومین تیم راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور شد.

شاگردان سیامک فراهانی که با توجه به کسب نتیجه تساوی در تهران خیالشان از بابت برد در این دیدار راحت بود و با توجه به حمایت طرفدارانشان در رویای صعود به لیگ برتر به سر می‌بردند. با شروع بازی و در دقیقه ۴ تیم فوتبال داماش صاحب یک پنالتی شد تا با به ثمر رسیدن پنالتی داماشی‌ها خود را بیش از پیش به لیگ برتر نزدیک کنند. بازیکنان تیم داماش در دقایق پایانی نیمه اول به گل دوم خود نیز دست یافتند، اما این گل توسط داور مردود اعلام شد تا اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی این تیم را به همراه داشته باشد.

در نیمه دوم بازیکنان نیروی زمینی به خود آمدند و یکی از این گل‌ها را جبران کردند، اما در ادامه بازی وحید کاظمی داور این دیدار یکی از بازیکنان این تیم را با دادن کارت زرد دوم اخراج کرد تا امید داماشی‌ها برای صعود بیشتر شود. اما درحالی که بازی لحظات پایانی خود را سپری می‌کرد و داور بازی ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود تیم نیروی زمینی روی یک ضد حمله موفق به زدن گل دوم شد تا رویای صعود داماشی‌ها در شهر باران غرق شود.

اما با پایان بازی طرفداران عصبانی تیم داماش به داور بازی و کمک‌های او حمله ور شدند تا تیم داوری بازی با مشایعت نیروی انتظامی به رختکن منتقل شود.

انتهای پیام/

برتری نیروی زمینی برابر داماش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار