ملکی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد قرار داد شفر و نحوه تمدید آن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: وزیر هیچ نقشی در تمدید قرارداد شفر نداشت و ۲ ساله بودن آن توسط باشگاه استقلال و مدیر عامل وقت انجام گرفت و بهتر است دوستان به جای فرافکنی و تهمت بیایند اصل واقعیت را بگویند. در دوره آقای افتخاری تمامی قراداد‌های داخلی و خارجی را توفیقی می‌نوشت و افتخاری امضا می‌کرد و این موضوع هیچ ارتباطی به وزیر ورزش و جوانان ندارد.

وی ادامه داد: در زمان عقد قرارداد با شفر قیمت بسیار معقول بود و چیزی حدود ۳.۵ میلیارد تمام مبلغ این قرارداد بود، اما کسی نمی‌دانست دلار گران می‌شود و این رقم افزایش پیدا می‌کند، اما بهتر است به این شکل توضیح دهیم که مگر آقایان به تبریزی همین حدود پول ندادند؟ یعنی برای مربی بزرگی مثل شفر این رقم زیاد است؟ ضمن اینکه در آن زمان شفر عملکرد خوبی داشت و تیم را قهرمان جام حذفی کرد و در نیم فصل هم نتایج قابل قبولی گرفته بود و در همان وقت همه بابت این قرارداد تعریف و تمجید می‌کردند.

وی ادامه داد: مدیر عامل وقت خودش به همراه توفیقی قرارداد‌ها را می‌بست و تحویل بخش مالی می‌داد و ما هم دخالتی در این موضوع نداشتیم چرا که از اختیارات مدیر عامل است.

ملکی افزود: قرارداد شفر در همان خرمشهر و پس زا قهرمانی در جام حذفی بسته شد و بنده اصلا آنا حضور نداشتم و بعد از آن هم برخی بازیکنان مثل مجید حسینی و امید ابراهیمی با بازگشت از جام جهانی باشگاه را آدم حساب نکردند و جواب تلفن کسی را ندادند، اما در ماجرای حسینی اگر باشگاه رضایت نمی‌داد مثل مهدی طارمی محروم می شد و با جدایی از استقلال ۶۰۰ هزار دلار درآمدزایی داشت در صورتیکه اگر می‌رفت فقط ۲۰۰ هزار دلار گیر استقلال می‌آمد. به هر حال این اتفاقات گذشته است و بهتر است به جای تهمت زدن به این و آن واقعیت را بگوییم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
ببین توی تیم استقلال تو این چند سال چه خبرا بوده و چه پولایی که خرج نشده حالا این پولها از کجا اومده خدا میدونه چند برابر دلارهایی که مدعی درآمدشون هستند خرج کردند بعد مدعی هستند که پرسپولیس رو وزارت حمایت میکنه کاملا از پولی که داره خرج میشه حقایق رو میشه فهمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
اينم از شفرتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
ششتق لالی ها آنقدر روزانه حسادت می ورزند که بهر طریق ممکن تیم برتر ایران و آسیا در مقام قهرمانی هتریک نکنه. ولی به امید خدا جشن با شکوهی خواهیم گرفت .
آخرین اخبار