عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی از تصویب نشدن کلیات جداسازی وزارت ورزش و جوانان از یکدیگر در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

انتزاع وزارت ورزش و جوانان تصویب نشد فاطمه ذوالقدر عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: موضوع انتزاع وزارت ورزش و جوانان به کمیسیون فرهنگی به عنوان کمیسیون فرعی ارائه شده بود که کلیات آن در این جلسه تصویب نشد.

 

وی همچنین با اشاره تصویب دو ماده 32 و 33 طرح تعالی جمعیت و تعالی خانواده در جلسه امروز بیان کرد: به موجب ماده 32 وزارت بهداشت بر اساس اصل 29 قانون اساسی باید اقدامات لازم را جهت ترویج و افزایش پوشش مراقبت ویژه پیش از بارداری پرخطر با رویکرد ارتقا نرخ باروری کل به مرحله اجرا در آورد.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی اظهار کرد: همچنین بر اساس ماده 33 طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده وزارت‌خانه‌های بهداشت و تعاون، کار ور وفاه اجتماعی با همکاری سایر دستگاه‌ها موظند با رویکرد افزایش رشد جمعیت و تاکید بر اثرات مثبت بارداری و فواید فرزند آوری حداکثر تا 2 سال بعد از ابلاغ این قانون نسبت به تکمیل، تربیت و باز آموزی ارائه دهندگان آموزش‌ها اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار