سامانه پیشرفته جلوگیری از سرقت اماکن دولتی وخصوصی کرمان افتتاح شد.

راه اندازی مرکز هشدار الکترونیک در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان در آئینی با حضور فرمانده انتظامی استان، مسئول فن آوری اطلاعات و  معاون بازرگانی بنیاد تعاون ناجا سامانه مرکز هشدار الکترونیک"مها" بعنوان یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های جلوگیری از سرقت اماکن دولتی و خصوصی افتتاح شد.

وی افزود:سردار بنی اسدی فر با اشاره به اینکه کرمان هشتمین استان استفاده‌کننده از این سامانه است، گفت:این سامانه از بستر تلفن ثابت استفاده می‌کند ودر کلیه اماکن تجاری و مسکونی قابلیت استفاده را دارد.

سردار با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی بین مردم جهت افزایش سطح ایمنی اماکن خصوصی خود افزود: این سامانه به مرکز پلیس ۱۱۰ استان متصل است و در صورت دادن هشدار به مرکز پلیس، عوامل گشتی از نزدیک‌ترین مکان به محل وقوع سرقت اعزام می‌شوند و این سامانه در زمان وقوع جرم هم پلیس و هم مالک را مطلع می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه کلیه اماکن تجاری و مسکونی قابلیت استفاده از این سیستم الکترونیکی را دارند و این سامانه یک مرکز هشدار دهنده است افزود: این سامانه در استان کرمان آمادگی خدمات‌رسانی به کلیه اماکن شخصی، اداری، بانک‌ها و ... را دارد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه این سامانه به دفتر فوریت های پلیسی استان متصل است بیان داشت: در صورت دادن هشدار از این مرکز به پلیس ۱۱۰ ،عوامل گشتی از نزدیک‌ترین مکان به محل وقوع سرقت اعزام می‌شود و اقدامات لازم را انجام می دهند.

سردار بنی اسدی فر با تاکید به اینکه این سامانه، مرکزی هشدار دهنده است و در زمان وقوع جرم پلیس و مالک را مطلع می‌کند بیان کرد: سامانه هشدار‌ الکترونیکی "مها" قابلیت پشتیبانی از  ۹۰۰سیگنال را دارد و عوامل مختلف پیشگیری از سرقت را طراحی کرده است.

وی به هزینه مناسب این سامانه در مقابل خسارات احتمالی اذعان و بیان کرد:این مرکز به صورت شبانه روزی و دقیق کار خود را انجام می دهد و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/ح

راه اندازی مرکز هشدار ضدسرقت کرمان

برچسب ها: سرقت ، هشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار