تاکنون ۱۵ هزار بسته کالای خانگی را میان کسانی که در سیل، ضرر و زیان مادی دیده و یا شغل خود را از دست دادند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدهاشمی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ساری گفت: بعد از امداد رسانی به سیل زدگان ۱۰ استان کشور که بر اثر سیل ، آسیب‌های خانوادگی و شغلی دیدند به سراغ توزیع بسته‌های کالا‌های خانگی رفتیم.

وی افزود:تاکنون ۱۵ هزار بسته کالای خانگی را بین کسانی که در سیل، ضرر و زیان مادی دیده و یا شغل خود را از دست دادند توزیع شد و اکنون ۱۵ هزار بسته از این لوازم در انبار‌های استان‌ها وجود دارد که آماده توزیع بین سیل زدگان است.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این کالا‌ها در بعضی از استان‌ها مثل گلستان، لرستان، خوزستان توزیع شده و امروز هم در مازندران بر اساس لیستی که استانداران در اختیار ستاد قرار دادند این کالا‌ها بین افراد واجد شرایط توزیع می‌شود.

سیدهاشمی افزود:در استان مازندران هزاربسته کالای خانگی به صورت بسته بندی شده اعم از یخچال، فرش ماشینی، اجاق گاز، پتو و لوازم آشپزخانه تحویل خانواده‌هایی شد که در این سیل دچار حادثه شدند.
 
وی گفت:بنیاد برکت برای کسانی که در سیل، شغل خود را از دست دادند به ازای ایجاد، احیا و خرید وسایل شغلی ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۴ درصد با تنفس ۶ ماهه و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می‌کند.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: در این زمینه ۷۰ هزار شغل پایدار ایجاد می‌شود که سهم استان مازندران ۱۹۰۰ شغل است.

وی گفت: این ستاد برای حمایت از دامدارانی که براثر سیل، دام‌های سبک خود را از دست دادند متعهد شده ۹ هزار راس دام سبک تامین و تحویل سیل زدگان کند که پس از استان گلستان؛ امروز هزار راس دام در مازندران تحویل می‌شود.
 
انتهای پیام/آ
 
 
 

 کالای خانگی میان سیل زدگان ۱۰ استان کشور توزیع  شد

برچسب ها: سیل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار