فرمانده انتظامی سوادکوه از دستگیری ۲ عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از دستگیری ۲ عامل تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر آن فرماندهی خبر داد.

وی افزود: در راستای طرح برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۲ قاچاقچی موادمخدر درشهرستان سوادکوه، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی موادمخدر را از استان تهران به داخل شهرستان قاچاق می‌کنند.

سرهنگ مهدی خادمی افزود: با دریافت این اطلاعات و شناسایی خودروی مورد نظر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری ماموران عملیان ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عملیاتی ضربتی، این خودرو را متوقف کردند.

وی گفت:ماموران در بازرسی از خودروی متهمان ۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ خادمی گفت: در این ارتباط ۲ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه افزود:پلیس شهرستان آمل با هدف کاهش ناامنی در جامعه، ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با عاملان عمده و نیز خرده فروش مواد مخدر و نیز همسوی آن دستگیری معتادان ولگرد را مصمم‌تر از گذشته در دستور کار خود قرار داده و در این راه همکاری مردم با تماس ۱۱۰ بهترین وسیله برای همکاری با پلیس است.

انتهای پیام/آ


۲ قاچاقچی موادمخدر در سوادکوه دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.