مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انتظار از جامعه روحانیون این استان تلاش برای ترویج فرهنگ زندگی به سبک اسلامی و نهادینه شدن ساده زیستی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز در همایش روحانیان خلخال افزود: موضوع تبلیغی در بحث احکام شرعی و سبک زندگی اسلامی در اولویت کار مبلغان قرار گرفته و با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان این برنامه از اولین روز این ماه در تقویم روزانه مساجد جای گرفته و با همت و تلاش روحانیون مساجد اجرا خواهد شد.
وی از فعالیت فرهنگی و قرآنی بیش از هزار و ۵۰۰ مسجد در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: از اولین روز ماه مبارک رمضان سخنرانی علما، تفسیر قرآن کریم، ترتیل خوانی و جزء خوانی در مساجد استان برگزار و تلاش می‌شود ماه رمضان امسال سالی متفاوت‌تر از گذشته بوده و برنامه‌های اجرا شده در ارتقای سطح معنویت جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همچنین افزود: استفاده از ظرفیت اساتید قرآنی در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی استان قرار گرفته و انتظار می‌رود با حضور علما و روحانیان در مساجد شاهد پربار شدن حضور جوانان و مردم در مساجد در جهت تقویت مباحث اسلامی و احیای سبک زندگی اسلامی در جامعه باشیم.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب بیان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در هفت زمینه در مباحث اخلاق و معنویات، سبک زندگی اسلامی، علم و پژوهش و عزت ملی و اسلامی با استفاده از ظرفیت روحانیون در مساجد استان تبیین خواهد شد.

انتهای پیام/ع

فعالیت قرآنی بیش از هزار و ۵۰۰ مسجد در ماه مبارک رمضان

برچسب ها: قرآن ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.