صدا و سیمای مرکز بوشهر بیش از ۲۵ هزار دقیقه برنامه ویژه ماه مبارک رمضان تولید و پخش می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان امسال شبکه استانی بوشهر بیش از ۲۵ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گسترهٔ استانی، ملی و فرا ملی تولید و پخش می‌کند.

سید حسین ناظر افزود: از این مقدار ۱۱ هزار دقیقه برنامه رادیویی، ۱۳ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و ۵۰۰ دقیقه برنامه خبری و مابقی در حوزه فضای مجازی تولید شده است.

وی از برنامه تلویزیونی اهل سحر به مدت ۹۰ دقیقه، ماه مهربان ویژه افطار به مدت ۶۰ دقیقه، تفسیر و ترتیل و جمع خوانی قرآن در حسینیه عاشقان ثارالله به مدت ۹۰ دقیقه، برنامه آسمانه ویژه پاسخ به سوالات و شبهات جوانان و نوجوانان به مدت ۴۵ دقیقه، روزه اولی‌ها ویژه کودکان و نوجوانان به مدت ۶۰ دقیقه و سخنرانی‌های مذهبی روزانه به مدت ۳۰ دقیقه به عنوان ویژه برنامه‌های شبکه استانی سیمای بوشهر نام برد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر همچنین با اشاره به برنامه‌های رادیویی و رادیو نما گفت: برنامه‌های رادیویی سبوی سحر به مدت ۹۰ دقیقه، دریای معرفت به مدت ۴۵ دقیقه، بوی بهشت ویژه افطار به مدت ۹۰ دقیقه، سابقون ویژه و ترتیل و جمع خوانی قرآن در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، ده‌ها نمایش رادیویی با محوریت آیه‌ها و قصه‌های قرآنی و بیان احکام روزه ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و تولید شده است.

ناظر با اشاره به ضرورت آگاهی مردم ایران از آداب و رسوم و خرده فرهنگ‌های مناطق مختلف کشور در ماه مبارک رمضان گفت: در حوزه اخبار بیش از ۵۰۰ دقیقه خبر و گزارش در گسترهٔ استانی، ملی و فرا ملی تولید و پخش و در فضای مجازی هم به آن‌ها پرداخته می‌شود.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌های مذکور صدا و سیمای مرکز بوشهر مراسم احیاء و عزاداری شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر را نیز به صورت زنده در شبکه استانی رادیو و تلویزیون بوشهر پخش می‌کند.

انتهای پیام/ک

برنامه‌های صداوسیمای بوشهر در ماه مبارک رمضان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.