یک تمساح وحشتناک که برای رفتن داخل خانه تلاش می‌کند مهمان ناخوانده یک مرد آمریکایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مطمئناً در برخی مستنداتی که توسط مستندسازان حیات وحش تهیه می‌شود، لحظه شکار تمساح‌ها را مشاهده کرده‌اید؛ اینکه چگونه ساعت‌ها برای فریب طعمه خود زیر آب بدون حرکت می‌مانند و یک آن با آرواره‌های قدرتمند خود طعمه را غافلگیر می‌نمایند.

آن‌ها یکی از ترسناک‌ترین و هولناک‌ترین حیواناتی هستند که به راحتی نمی‌توان به آن‌ها نزدیک شد. حال اگر این حیوان هراس‌آور را پشت در منزل خود مشاهده کنید چه عکس‌العملی نشان می‌دهید؟

روز گذشته ویدئویی از تمساحی ۲ متری در منطقه کارولینای جنوبی در شبکه‌های مجازی منتشر شد و با بازدید و واکنش‌های متعددی روبرو شد.

کارن آلفانو زمانی که متوجه این خزنده وحشتناک در حیاط خانه‌اش شد شروع به فیلم گرفتن از این حیوان کرد و آن را در شبکه‌های مجازی منتشر کرد. این حیوان ناگهان پشت در خانه آلفانو رفت و با اقدامی عجیب روی دو پای عقب خود ایستاد و شروع به زدن زنگ کرد.

با این حال این اتفاق یکی از جالب‌ترین و دیدنی‌ترین اتفاقات اخیر بود که توانست با بازدید و واکنش‌های متعددی روبرو شود و از طرفی باعث ترس و دلهره ساکنان این منطقه از وجود حیوان ترسناکی مانند تمساح‌ در حیاط خانه‌هایشان بود!

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده نمایید.

انتهای پیام/

انتظار مهمان ناخوانده ترسناک پشت در

برچسب ها: دانلود فیلم ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
بیچاره کجا 2 متره؟!

این همه خودشو بلند می کرد تا دستش به دستگیره که نمی رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
حتما كار واجبي داشته ، بايد جواب مي داد . (:
آخرین اخبار