معاون فرهنگی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت مبارزه با روزه خواری در ملا عام و پیشگیر از سرقت دستور کار شورا پییشگیری استان بود

وحدانی نیا معاون فرهنگی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: افرادی که در ماه رمضان در ملاء عام روزه خواری کنند با آن‌ها طبق قانون برخورد خواهد شد و به ۱۰ روز تا ۲ ماه حبس و یا ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم خواهند شد.

وی افزود: با توجه با افزایش سرقت‌ها در استان خصوصا سرقت در اماکن خصوصی، مجتمع ها، شهرک‌های صنعتی، مسکونی و تجاری لازم است افراد با ایجاد انباری ،گذاشتن نگهبان، نصب دوربین برای جلوگیری از سرقت و تامین امنیت ساکنین و اموال خود اقدام کنند.

وحدانی نیا با بیان اینکه شهر بیرجند از نظر نظافت در رتبه بالایی قرار دارد افزود: متاسفانه آنچه شاهدش هستیم زباله گرد‌هایی که چهره شهر را زشت کرده اند، ولی شهرداری برای ان‌ها چاره اندیشیده است و گفته است که باید تفکیک زباله در شهر فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری می‌تواند جایگاه‌هایی را برای تفکیک زباله‌های خشک از‌ تازه که در حقیقت طلای کثیف نامگذاری می‌شود تعبیه کند گفت: این جایگاه‌ها باید به گونه باشد که امکان دسترسی افراد به زباله نباشد.

انتهای پیام / ط ا

محکومیت ۱۰ روز تا ۲ ماه حبس در طرح پیشگیر‌ی از روزه خواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.