حجت الاسلام و المسلمین کلانتری گفت: دشمنان با تخریب زیرساخت‌های حکومت اسلامی و حمله به مهدویت و مبانی توحیدی، سعی در نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

دشمن با تخریب زیرساخت‌های حکومت اسلامی سعی در نابودی ما داردبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در آئین اختتامیه اولین همایش تخصصی دانش‌افزایی فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد استان فارس، ضمن گرامیداشت روز معلم و مقام شامخ استاد مرتضی مطهری، گفت: شهید مطهری ستاره درخشانی در تاریخ کشور ما و در تاریخ تفکر اسلامی است که جریان فکری ما تحت تاثیر اندیشه‌های اوست.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار کرد: باید به نقطه‌ای برسیم که تسلط کافی بر پایه‌های معرفتی نظام مقدس اسلامی داشته باشیم.

کلانتری تصریح کرد: دشمنان با تخریب زیرساخت‌های حکومت اسلامی و حمله به مهدویت و مبانی توحیدی، سعی در نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند. باید با برگزاری مناظره‌های فکری و اعتقادی، در مقابل این هجمه‌های عظیم بایستیم و در نهادینه کردن زیرساخت‌های معرفتی و بنیادی اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/

ضرورت اهتمام در نهادینه کردن زیرساخت‌های معرفتی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
40 سال است که همه دنيا کمر به نابودي ما بسته اند
آخرین اخبار