مراسم اختتامیه سومین جشنواره فرهنگ و ادبیات کردی پرژه با معرفی نفرات برتر در شهرستان کامیاران برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراسم اختتامیه سومین جشنواره منطقه‌ای فرهنگ و ادبیات پرژه شامگاه شنبه و با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگ و ادبیات کردی در کامیاران برگزار شد.

سومین جشنواره منطقه‌ای فرهنگ و ادبیات کردی پرژه از ۱۳ اردیبهشت سال جاری با حضور ۶۰ شاعر از پنج استان کشور به مدت ۲ روز در مجتمع فرهنگی هنری کامیاران برگزار شد.

هئیت داوران بعد از بررسی آثار از محمد مرادی نساری نفر اول، خانم فریاد غفوری به عنوان نفر دوم و سمیرا زمانی منفرد و فرشید رستمی به صورت مشترک به عنوات نفر سوم در بخش شعر تقدیر کرد.

همچنین هئیت داوران این دوره از جشنواره پرژه از اسلام شاهمرادی و میثم عاطفی نیا مشترکا و کریم خضری نویسندگان دو مقاله برتر این دوره از جشنواره تقدیر کرد.

دبیرخانه این دوره از جشنواره از خانواده مرحوم میرزا علی ویسی و سید معروف امینی در بخش پیشکسوت، ادیب و شاعر تجلیل به عمل آورد.

هیأت داوران سومین جشنواره فرهنگ و ادبیات پرژه کامیاران متشکل از زبدگان فرهنگی استان و کشور از جمله دکتر نجم الدین جباری، دکتر جمال احمدی، دکتر جلیل آهنگر نژاد و محمد موفقی بود.

سومین جشنواره منطقه‌ای پرژه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، انجمن فرهنگی و ادبی شیوا و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت جاری در مجتمع فرهنگی هنری کامیاران برگزار شد.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره منطقه ای فرهنگ و ادبیات کردی پرژه در کامیاران

 

برچسب ها: اخبارهنرمندان ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.