مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : شهر پاوه نماد استقامت و پایمردی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : شهر پاوه نماد استقامت و پایمردی است و مردم پاوه این را ثابت کرده اند.

وی گفت : 12 درصد مددجویان بهزیستی استان در منطقه اورامانات زندگی می‌کنند و امسال به مناسبت ماه مبارک رمضان کمپین بزرگ "بهشتی زیستن" را در راستای جمع آوری کمک برای ساخت مسکن و اشتغال پایدار مددجویان را راه‌اندازی کرده ایم.

رضوان مدنی افزود : اختصاص درصدی از هزینه بازارچه‌های مرزی برای کمک به مددجویان به صورت مستمر می‌تواند در رفع مشکلات آن‌ها بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود : برگزاری گلریزان در ماه رمضان برای جمع آوری کمک به مددجویان ضروری است و ملاقادر قادری در این زمینه قول مساعدت داده اند.

رضوان مدنی گفت : توجه به موضوع مناسب سازی ساختمان برای تردد معلولان و جانبازان جدا از موضوع جشنواره شهیدرجایی به عنوان یک قانون در اولویت باشد و برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خصوصا طلاق باید اقدامی جدی با همکاری تمامی دستگاه‌ها صورت بگیرد.

وی گفت : بهزیستی نهادی است که نیازمند همکاری دیگر سازمان‌ها و ارگان هاست که بتواند مشکلات مددجویان را برطرف کند و همه شهروندان نسبت به قشر معلولان و محرومان می‌توانند احساس مسئولیت اجتماعی داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

مردم پاوه استقامت و پایمردی را ثابت کرده اند

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.