مدیر عامل شهروند:

ذخایر استراتژیک شهروند همزمان با ماه رمضان به فروش می‌رسد

سریع القدم برنامه‌های فروشگاه‌های شهروند برای تنظیم بازار ماه رمضان را تشریح کرد.

ذخایر استراتژیک شهروند همزمان با ماه رمضان به فروش می‌رسدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سریع القدم مدیر عامل شرکت فروشگاهی شهروند شهرداری تهران عصر امروز در نشست خبری به همراه اصحاب رسانه برگزار کرد گفت: مدیران قبلی شهروند هیچ برنامه‌ای برای به روز کردن فروشگاه‌های نسل اول شهروند که در دهه هفتاد ساخته شد، نداشتند.

سریع القدم با تاکید بر اینکه در این ۲۵ سال اقدامی برای سیستم اداری و چیدمان قفسه‌های شهروند انجام نشد، افزود: در سال ۹۷، ۱۰ فروشگاه نسل اول را بازسازی کردیم.
 
وی با بیان اینکه شهروند مجموعه‌ای است که برنج را در صورتی که استاندارد نباشد نمی‌تواند بفروشد، بیان کرد:از آنجایی که شهروند وابسته به یک نهاد دولتی مانند شهرداری است قطعا ما قصد سوداگری نداریم.

مدیر عامل شرکت فروشگاهی شهروند شهرداری تهران با اشاره به اشارات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای داخلی و رونق تولید داخل گفت: بر همین اساس ظرف یک سال گذشته ۱۲۰ شرکت مصوبه ورود کالاهایشان به شهروند را دریافت کردند.
 
سریع القدم ادامه داد: در شرایط کنونی میزان کالا‌های خارجی شهروند زیر ۶ درصد است که آن هم معمولا یا مشابه داخلی ندارد و یا کیفیت آن با مشابه داخلی تفاوت بالایی دارد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ماه رمضان گفت: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان تلاش کردیم تا بر روی کالا‌های اساسی افزایش قیمت نداشته باشیم و لذا قیمت خرما با قیمت صادرات عرضه می‌شود.

مدیر عامل شرکت فروشگاهی شهروند شهرداری تهران با بیان اینکه به زودی علاوه بر شعبه بیهقی شهروند سه فروشگاه دیگر هم به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند، افزود: با ۱ هزار شرکت تعامل شده تا در ایام ماه مبارک رمضان محصولاتشان با تخفیف ۵ تا ۵۰ درصدی فروخته شود و ما هم برای تنظیم بازار بخشی از ذخایر استراتژیک شرکت را وارد بازار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تا دو ماه دیگر دو فروشگاه دیگر شهروند در مناطق ۱۴ و ۷ راه اندازی می‌شود، اظهار کرد: فروشگاه دیگر شهروند به متراژ ۱۵ هزار متر مربع تا ۵ ماه د یگر در منطقه ۲۲ عملیات ساختمانی‌اش به اتمام می‌رسد و تا سال ۱۴۰۰ مساحت کل فروشگاه‌های شهروند در تهران به ۱۰۰ هزار متر مربع خواهد رسید.

سریع القدم در خصوص فعالیت سال ۹۷ این شرکت اظهار کرد: نسبت به سال ۹۶ سه برابر سود داشته ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار