مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی گفت: استان فارس با بیش از ۱۲ هزار متقاضی خادم یاری، رتبه شش در کشور را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اکبر عصارنیا مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی در همایش سراسری هم اندیشی مدیران و مسئولان آستان قدس رضوی با اشاره به مشکلات خادم یاران آستان قدس رضوی بیان کرد: اکثر خادم یاران آستان قدس رضوی که به مشهد سفر می‌کنند  مشخصات خود را در سامانه ثبت و تیم گزینش هم آن‌ها را دعودت  کرده بود اما بعد از آن هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی در خصوص مراحل ثبت‌ نام خادم یاران تصریح کرد: اولین کار دعوت به جلسه توجیهی برای ثبت کنندگان خادم یاری است که بعد از قبول شدن، فرم اولیه گزینش به متقاضی ارائه می‌شود و بعد از آن ثبت نام متقاصی دنبال می‌شود.

عصارنیا ادامه داد: متقاضی بعد از پاسخ گزینش باید وارد سامانه شود که در این خصوص نحوه کار با سامانه به متقاضی آموزش داده می‌شود و در مرحله آخر ثبت نام سامانه خادم یاری هرسه ماه یک بار فردی را انتخاب می‌کند.

مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی در خصوص بخش آی تی افزود: در بخش آی تی باید از جوانان استفاده شود و جوانان باید استفاده از سامانه خادم یاران آموزش داده شوند و یک شبکه اجتماعی در میان خادم یاران راه اندازی شود.

عصارنیا با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در سامانه خادم یاران آستان قدس رضوی اضافه کرد: در کشور نزدیک به ۲۴۲ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر گزینش شده‌اند.

انتهای پیام/ت

۱۲ هزار نفر از فارس متقاضی خادم یاری آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.