مراسم تجلیل از موذنان، مکبران و مجریان ستاد‌های نماز جمعه استان قزوین در سالن جلسات شهید حسن پور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مراسم تجلیل از موذنان، مکبران و مجریان ستاد‌های نماز جمعه استان گفت: این افراد کسانی هستند که بیشتر وقت ممکن را برای برگزاری هر چه بهتر نماز جمعه می‌گذارند و قدردانی از این عناوین اقدامی شایسته و ارزشمند است.

آیت الله  اسلامی افزود: باید با کمک یکدیگر و با همکاری همه نهاد‌های مختلف بتوانیم سبب هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه شویم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هم در این مراسم گفت: یکی از اقداماتی که ستاد‌های نماز جمعه باید در اولویت‌های خود قرار دهند سخنرانی دانشجویان جوان و انقلابی یش از خطبه‌های نماز جمعه است که امیدواریم به زودی تحقق یابد.
حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب افزود: جشنواره آدینه در حال رسیدن به مراحل اجرایی خود است و تمامی ستاد‌ها باید برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری برای استقرار مهد آدینه و تجهیزات ورزشی، اه اندازی کتابخانه آدینه در محل برگزاری نماز جمعه، راه اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری در مصلی‌ها و مساجد جامع شهرها، تقدیر از نخبگان، معرفی کتب نمونه و مهم و اجرای نمایشخانه محراب از جمله مطالباتی است که انتظار می‌رود ستاد‌های نماز جمعه آن‌ها را انجام دهند.

حجت الاسلام فاطمی نسب اضافه کرد: همچنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در قسمت‌های مختلف نماز جمعه برای مردم و مخاطبان تبیین شود، که بلازم است تا ستاد‌های نماز جمعه این موضوع را اجرایی کنند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخاباتی ستاد‌های نماز جمعه باید ملاحظات و تدابیر ویژه را اتخاذ کنند تا بدین وسیله این جایگاه مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

انتهای پیام/ک

قدردانی از برگزار کنندگان ستادهای نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار