امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت : در حوزه روستای سالم بحث فرهنگ سازی و تبلیغات دارای اهمیت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت : در حوزه روستای سالم بحث فرهنگ سازی و تبلیغات دارای اهمیت است و نقش رسانه‌ها در معرفی این روستا و رونق بخش گردشگری حیاتی است.

وی گفت : در روستای سالم سه شاخص فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی و زیر ساختی و زیست محیطی و بهداشتی اهمیت دارد و انشااله این روستا الگو و مشوقی برای روستا‌ها و شهر‌های دیگر باشد.

مهری افزود : با برنامه روستای سالم موجبات کارآفرینی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان را فراهم می‌نماییم و این به نفع جامعه و خود روستاییان است.

نادری سرپرست شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب گفت : هدف از ایجاد روستای سالم ترویج شیوه زندگی سالم، اشتغال زایی و عدم مهاجرت به شهر می‌باشد.

وی گفت : سازمان بهداشت جهانی بر ابتکارات سلامت محور، حول چهار برنامه توانمند سازی زنان در عرصه سلامت توسعه، تامین نیاز‌های اساسی توسعه، شهر سالم و روستای سالم تاکید بسیار دارد.

نادری افزود : شیوه زندگی سالم شامل: تحرک کافی، تغذیه صحیح، عدم مصرف دخانیات، خواب کافی و کاهش استرس باید در جامعه ترویج یابد .

 

 

انتهای پیام/د

نقش رسانه‌ها در معرفی روستا و رونق بخش گردشگری حیاتی است

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.