سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بطری آبی که قرار بود برای بازیکنمان پرتاب شود به سرم برخورد کرد.

کریمی: بطری آب به سرم خورد/ مشکلی ندارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد دیدار روز گذشته مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: بازی به خوبی در حال انجام شدن بود و اگر من خودم می‌توانستم تا آخر بازی کنار زمین بمانم قطعا آن پنالتی را حکیم نصاری نمی‌زد، چون او هفته قبل یک پنالتی را از دست داده بود. با توجه به وقت‌های اضافه می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

او در مورد حادثه‌ای که برای او رخ داد و باعث شد از کنار زمین خارج شود و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شود گفت: دقیقه ۵۰ و خورده‌ای بود که می‌خواستند یک بطری آب برای بازیکنامان پرتاب کنند، اما این بطری از قسمت درش که سفت هم است به سر من برخورد کرد.

کریمی در مورد اینکه با تیم نفت به تهران آمده اند گفت: این برنامه ریزی از قبل صورت گرفته بود و با توجه به اینکه بازی بعدی ما مقابل تیم پیکان در تهران خواهد بود این کار را انجام دادیم. چند بازی اخیری که انجام داده ایم بیشتر در جنوب کشور و در مناطقی که ارتفاع از سطح دریا کم است و دمای هوا بالا بوده است. تهران از لحاظ آب و هوایی با جنوب متفاوت است و برای اینکه در بازی مقابل پیکان در تهران به مشکلی نخوریم و با آب و هوای اینجا عادت کنیم تمریناتمان را اینجا برگزار می‌کنیم. تا بازی با ذوب آهن در تهران خواهیم ماند.

او در مورد وضعیتش گفت: حالم خوب است و مشکلی ندارم.


بیشتر بخوانید:

فیروز کریمی راهی بیمارستان شد

نفت مسجدسلیمان یک - سپیدرود رشت یک/ فیروز و دست‌نشان امتیازها را تقسیم کردند

برادرکشی در لیگ برتر


انتهای پیام/

صحبت های کریمی بعد از دیدار با سپیدرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار