ویدئویی از وزش شدید طوفان فانی که با سرعت نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت مناطق شرقی هند را در نوردید، مشاهده می‌کنید.

تصاویر دلهره‌آور از طوفان به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته مردم بنگال واقع در مناطق شرقی هند شاهد طوفان مهیبی بودند که از ساعت ۸ صبح آغاز شد و سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر در ساعت بود. این طوفان که به "فانی" معروف است، در بسیاری از مناطق به شکستن درختان و افتادن تیر‌های برق به همراه بارش‌های شدید منجر شد.

بنا به اعلام منابع محلی تاکنون از میزان واقعی خسارات و تلفات احتمالی این سانحه گزارشی منتشر نشده است و این در حالیست که مقامات دولتی پیش از وقوع طوفان از ساکنان مناطق شرق و شمال شرقی خواسته بودند محل زندگی خود را ترک کرده و به مناطقی روند که در مسیر عبور طوفان واقع نشده است.

این منطقه که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد طوفان سهمگینی را برای نخستین بار به خود دیده است که باعث آوارگی و ترک منازل ساکنان منطقه بنگال هند شده است.

تصاویر و فیلم‌های متعددی از این بلای طبیعی در صفحات مجازی منتشر شده است که گویای شدت بالای طوفان بوده و هر بیننده‌‍ای را دچار ترس و وحشت می‌کند. در ادامه می‌توانید لحظات دلهره‌آور طوفان فانی در سطح شهر این منطقه از هند را مشاهده کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه مصیبت ها از ناحیه گناهان خودمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدایا رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۶:۱۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
لا اله الا الله
خدایا بداد مردم اون شهر برس