مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از معرفی برترین‌های جشنواره امتنان از کارگران در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از معرفی برترین‌های جشنواره امتنان از کارگران در استان کرمانشاه خبر داد و گفت : این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه تولیدی در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

وی گفت : امسال نیز برترین‌ها در بخش‌های مذکور در استان کرمانشاه در قالب ۴ واحد تولیدی برتر، ۳ گروه کاری برتر و ۳ کارگر نمونه معرفی و تجلیل شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: همانطور که گفته شد ۴ واحد تولیدی برتر استان در این جشنواره به عنوان واحد‌های برتر معرفی شدند که از آن جمله می‌توان به شرکت مارپیچ باختر در بخش صنعت، با اشتغالزایی ۹۱ نفر اشاره کرد که بر اساس معیارهای، چون اشتغالزایی، خانه بهداشت، کارفرمای سلامت محور، پژوهش و رعایت استاندارد‌های زیست محیطی و همچنین ارائه بیمه تکمیلی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی بیان داشت: از دیگر برترین‌های بخش صنعت در حوزه واحد‌های تولیدی برتر، می‌توان به شرکت ایران خودروی صحنه با اشتغال زایی ۳۸۳ نفر اشاره کرد.

عزیزی از معرفی شرکت صنایع چاپ و بسته بندی غرب نیز به عنوان دیگر واحد تولیدی برتر با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر در بخش صنعت خبر داد و گفت: از جمله معیار‌های ارزیابی برای این واحد تولیدی می‌توان به اشتغال‌زایی، کارفرمای سلامت محور، پژوهش، رعایت استاندارد‌های زیست محیطی و بیمه تکمیلی اشاره کرد.

وی ادامه داد: شرکت کابل باختر نیز با معیارهای، چون برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اشتغال زایی به عنوان دیگر واحد تولیدی برتر در بخش صنعت معرفی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به معرفی کارگران نمونه نیز گفت: بیش از ۱۰۰۰ کارگر در بخش انتخاب کارگر نمونه شرکت کرده بودند و در این بخش بر اساس معیارهایی، چون رعایت وجدان کاری بالا در محیط کار و نظم و انضباط کاری، شوکت اسدی از بین ۶۶۰ کارگر در بخش صنعت از سیمان سامان معرفی شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این بخش محسن دستاره از شرکت ایران خودروی صحنه از بین ۴۰۰ کارگر در بخش خدمات با معیارهایی، چون صرفه جویی و ارتقای کیفیت به عنوان کارگر برتر معرفی شد.

عزیزی از معرفی آرش مرادی در بخش کشاورزی به عنوان کارگر نمونه خبر داد و گفت: ایشان نیز که سازنده دستگاه برداشت نخود با قیمت پایین و مناسب بوده با معیارهایی، چون تنظیمات آسان دستگاه و خدمات پس از فروش معرفی و تقدیر شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با یادآوری اینکه در بخش گروه کاری نمونه نیز سه گروه به عنوان گروه‌های برتر معرفی شدند گفت: مسعود حیدریان از شرکت جهان صنعت با معیارهایی، چون افزایش سرعت نورد، جلوگیری از خروج ارز و بومی سازی و اشتغال زایی در بخش صنعت ارزیابی و به عنوان نماینده گروه کاری برتر معرفی شد.

وی افزود: در این بخش همچنین زینب پور طهماسبی به نمایندگی از شرکت پیشروان خدمات فناوری یاسان به عنوان گروه کاری برتر در بخش خدمات مورد تقدیر قرار گرفت و از جمله معیار‌های ارزیابی در این انتخاب می‌توان به ویراستار علمی، مدل سازی، cfd چاپ کتاب، شبیه‌سازی رایانه‌ای، شبکه توزیع و مدل چند محصولی در شرایط عدم قطعیت اشاره کرد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی پس از معرفی مازیار نامداری از شرکت فناوران کاشت زاگرس به عنوان نماینده دیگر گروه کاری برتر در حوزه کشاورزی، در جشنواره امتنان از کارگران استان کرمانشاه خبر داد و گفت: صادرات و تأثیر طرح بر مسائل زیستی از مهمترین فاکتور‌ها و معیار‌های ارزیابی در این بخش بوده است.

عزیزی تصریح کرد: مازیار نامداری از شرکت فناوران کاشت زاگرس، همچنین با کسب ۱۰۰ امتیاز به عنوان گروه کاری نمونه کشوری در مراسم روز جهانی کارگر که ۱۱ اردیبهشت برگزار شد، به عنوان کارگر نمونه کشوری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

شرکت بیش از ۱۰۰۰ کارگر در بخش انتخاب کارگر نمونه جشنواره امتنان

برچسب ها: صنعت ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.