وزیر کشور گفت: جشن چهل سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان بسیار پرشکوه‌ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در همایش تجلیل از یاوران چهل سالگی انقلاب که صبح امروز شنبه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت:  بنده هم به نوبه خود سالروز شهادت استاد مطهری را گرامی داشته و آرزو داریم که مسیری ایشان را برای همه ما و دلسوزین انقلاب نیز قرار دهد.

وی ادامه داد: همچنین هفته معلم و روز کارگر را خدمت این دوقشر زحمت کش تبریک میگویم و از آیت الله جنتی صمیمانه تشکر می‌کنم چرا که ایشان همواره با جدیت و تلاش مصاعف این موضوع را پیگیری کرده‌اند.

وزیر کشور تصریح کرد:  ما نیز به عنوان نماینده دولت وظیفه داشتیم که همه دستگاه را هماهنگ کنیم والبته هم این دستگاه‌ها هم تلاش داشتند تا در این حرکت همراه باشند.

رحمانی فضلی افزود:پیش از این غرب ادعا کرده بود که چهلمین سالگرد را نخواهیم دید، اما به کوری چشم آن‌ها شاهد بودیم که این مراسم بسیار پرشکوه‌تر برگزار شد و به همین ترتیب در ایام مختلف نیز همچین صحبت‌هایی را گفتند که جواب درخور را از مردم گرفتند.

وی ادامه داد: اقدامات دیگر آمریکا نظیر تروریست خواندن سپاه و تحریم‌های شدید نیز شیطنت‌های دیگری بود که قطعا بازهم مردم پاسخ‌های درخوری به آن خوهند داد.

رحمانی فضلی افزود: اسلام، رهبری و مردم سه عنصری هستند که همواره مسیر انقلاب را جلو برند و انشالله گام دوم هم به برکت همین سه عنصر طی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: من بازهم از آیت الله جنتی و همانطور جناب لطفی تشکر می‌کنم که باعث برگزاری این مراسم شدند و ما توانستی مانور‌های پر قدرت از اقتدار ایران درچهل سالگی انقلاب به تمامی جهانیان نشان دهیم و برعکس آنچه که آن‌ها خواستار آن بودند مبنی بر اینکه مردم و جهان چهل سالگی انقلاب را نبیینند اتفاقا تمامی مردم شاهد شکوه چهل سالگی انقلاب ایران شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار