در همایشی از ۲۰ نفر از کنتورخوانان برگزیده شرکت گاز گیلان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، در همایش کنتورخوانی گاز گیلان ضمن قدردانی از پیمانکار مربوطه برای اجرای شایسته تعهدات، گفت: سرمایه هر شرکتی علاوه بر تاسیسات، منابع انسانی است و این منابع انسانی است که حافظ تاسیسات و دارایی‌های شرکت است.

وی افزود: نمونه بارز اهمیت منابع انسانی در بحران افت فشار گاز در ابتدای اردیبهشت امسال بود که با عملکرد مناسب پرسنل استان توانستیم اوضاع را به وضعیت عادی برگردانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، با اشاره به اجرای طرح قرائت و چاپ همزمان صورتحساب در گیلان، گفت: اجرای این طرح در ابتدا با ریسک و مخاطراتی روبرو بود، ولی با توجه به زیرساخت مخابراتی مناسب در استان، شرکت گاز استان گیلان تصمیم به اجرای آن در سراسر استان گرفت و خوشبختانه توانستیم به عنوان اولین شرکت گاز استانی این طرح را در همه نقاط استان به اجرا درآوریم.

حسین اکبر، ضمن گرامیداشت روز جهانی کارگر، افزود: همه ما به نوعی یک کارگر هستیم و باید در راه خدمت به مردم و مشترکان گرامی تلاش کنیم.

وی، با بیان این موضوع که هم اکنون همه کنتورخوانان شرکت دارای لباس متحدالشکل و کارت شناسایی می‌باشند، گفت: شما کنتورخوانان نماد شرکت ملی گاز ایران هستید و عملکرد و رفتار مناسب شما با مشترکان سبب نمایش چهره‌ای مناسب از شرکت برای مردم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: نمی‌توانیم همه مشکلات را یک شبه و به تنهایی برطرف کنیم، ولی با کمک یکدیگر و دریافت بازخورد از شکایات و درخواست‌های مشترکان می‌توانیم سیستم کنتورخوانی را بهبود بخشیم.

همچنین در این همایش، مهرزاد سمیعی، معاون بهره برداری شرکت گاز نیز گفت: هدف ازبرپایی این همایش بیان صریح دیدگاه‌های شما و بررسی نقاط قوت و ضعف کنتورخوانی آنلاین شرکت گاز است.

وی اظافزود: این نوع همایش‌ها سبب تقویت ارتباط میان کنتورخوانان و شرکت خواهد شد و با تعامل بهتر، زمینه خدمت رسانی شایسته‌تر به مردم و مشترکان و به تبع آن افزایش رضایتمندی ایشان فراهم خواهد شد.

علیرضا میرباقری، رئیس بهره برداری شهرستان‌های شرکت گاز استان گیلان هم با تاکید بر لزوم دقت در زمینه کنتورخوانی، گفت: کنتورخوانان محترم باید توجه ویژه‌ای درخصوص نبود خوانی و ثبت ارقام صفر داشته باشند تا خدای ناکرده حقی از مشترکان ضایع نشود.

وی، با اشاره به سختی‌های کار کنتورخوانی، افزود: این کار دارای مشکلات و نواقصی نیز می‌باشد، ولی امیدواریم به کمک یکدیگر نواقص رو برطرف کرده و کمبود‌ها را جبران کنیم.

همچنین حسین محقق، رئیس منابع انسانی شرکت گاز استان گیلان با تبریک روز کارگر، از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت خبر داد و گفت: این توافقنامه که بین شرکت ملی گاز و وزارت کار به امضا رسیده سبب تغییر گسترده دریافتی کارگران شرکت شده است.

در پایان معاون بهره برداری، رئیس بهره برداری شهرستان ها، رئیس منابع انسانی و رئیس هماهنگی فروش و خدمات مشترکان درباره مسائل مختلفی از قبیل شرایط پیمانکار، معیشت کارکنان و طرح طبقه بندی مشاغل به سوالات و درخواست‌های کنتورخوانان پاسخ داده شد.

 

انتهای پیام/م.ع

تجلیل از ۲۰ نفر از کنتورخوانان برگزیده شرکت گاز گیلان

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.