معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما به تشریح عملکرد صدا و سیما در تبیین چهل سالگی انقلاب اسلامی پرداخت.

تشریح عملکرد صداوسیما در تبیین چهل سالگی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما و رییس ستاد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی سازمان صدا و سیما در همایش تجلیل از یاوران چهل سالگی انقلاب اسلامی که صبح امروز (شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت:  از دست اندرکاران برگزاری این نشست و همه عزیزان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکر می‌کنم که این مراسم را برگزار کردند.

وی ادامه داد: وقتی در آبان ماه ۱۳۹۵ به همراه رییس صدا و سیما به خدمت مقام معطم رهبری رسیدیم، ایشان فرمودند فعالیت‌های چهل ساله انقلاب نباید در یک هفته محدود شود بلکه باید به طور مستمر همواره در برنامه‌های صدا و سیما گنجانده شده و این اقدامات باید برای مردم باور پذیر شود و تا می‌توانید باید از زبان هنر برای بیان این دستاورد‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: صدا و سیما بیش از ١٥٠ شبكه راديویی، تلويزيونی، ملی و فراملی دارد که به صورت مداوم به بیان این دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی افزود: همچنین باید از تلاش استانداران تشکر کنم که با همه توان وارد شدند و فعالیت‌های مفیدی را انجام دادند، اما به راستی تمامی فعالیت‌ها گویای عظمت چهل سالگی انقلاب بوده است؟ طبیعی است که باید تلاش بیشتری انجام شود و برای پنجاه سالگی انقلاب اسلامی باید از  اکنون برنامه ریزی کنیم تا معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به صورت کامل‌تر انجام گیرد.

دارابی با اشاره به برنامه کارنامه اضافه کرد: همچنین ما در رسانه ملی برنامه‌ای به نام کارنامه ساختیم که در این مستند تمامی مسئولان قبلی و فعلی آمده و به بیان فعالیت‌های خود پرداختند.

وی در ادامه اشاره‌ای به شهادت استاد مطهری داشته و تاکید کرد: همچنین در این روز‌ها که همزمان است با شهادت مطهری باید گفت که ایشان در بیان آفات انقلاب اسلامی به خستگی نیرو‌های انقلاب، نا تمام ماندن راه توسط روحانیت، تحریف ارزش‌ها و همچنین رخنه فرصت‌طلبان تاکید کردند و ما باید به طور جدی با این آفت‌ها مقابله کنیم.

دارابی اضافه کرد: همچنین باید این انقلاب را برای جوانانی که امام را ندیده اند نیز تببین کنیم و بنابراین من مجدد تاکید می‌کنم که باید از امروز برای نیم قرن شدن و دهه پنجم انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کنیم انقلابی که مقام معطم رهبری در تبیین آن فرمودند این انقلاب در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

وی افزود: در ۲۲ بهمن ماه در ۱۰۰۰ نقطه ایران راه پیمایی برگزار شد که دوربین‌های ما تنها بخشی از آن را توانست نشان دهد البته ناگفته نماند که اگر ما امروز ۱۵۰ شبکه تلوزیونی و رادیویی، ، ملی و فراملی برای تبیین ارزش‌های انقلاب در دست داریم در مقابل ما غرب با دست داشتن ۲۹۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان در جهت زمین زدن ارزش‌های اسلام و انقلاب فعالیت دارد، جنگ و نابرابری که دقیقا مصداق جنگ نرم است و از خدا می‌خواهیم که در این جنگ پیروز شده و انشالله خادمان پاکدستی برای انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار