مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال ۹۷ بالغ بر ۱۰۰‌ میلیون تومان کمک بلاعوض به بیماران فرهنگی استان‌ پرداخت شد و امروز بخش دیگری از مطالبات فرهنگیان پرداخت می شود.

امروز بخشی از مطالبات فرهنگیان سمنان پرداخت می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در آئین گرامیداشت هفته معلم در شهرستان شاهرود گفت: معلمان، مترجمان امام خمینی (ره) در کلاس های درس بودند که در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش به سزایی را بر عهده داشتند.

وی افزود: توصیه های رهبر معظم انقلاب در تمامی مراحل تعلیم و تربیت برای ما راهگشاست. طبق فرمایشات رهبری معلمان عامل رشد و بالندگی در کشور هستند که نمایندگان و مسئولین باید به معلمان توجه بیشتری داشته باشند.

نرخ ۹۸.۵ درصدی با سوادی مردم استان سمنان 

دستورانی با بیان اینکه  استان سمنان استان فرهیخته و با سوادی است و نرخ ۹۸.۵ درصدی با سوادی، بیانگر این ‌مهم ‌است، تاکید کرد: استان سمنان رتبه دوم قبولی با رتبه های شاخص در ‌کنکور سراسری را در کشور به خود اختصاص داده است. این استان در حال حاضر ۱۲ درصد از میانگین ‌کشوری در حوزه پوشش تحصیلی بالاتر است که این‌ مهم ‌بسیار ارزشمند است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه در سال ۹۷، در ۴۰۰‌ مدرسه استان کارشناسان تخصصی نماز، جُنگ نماز را برگزار کردند ادامه داد: تمامی این آمارها، گزارشات و رتبه های شاخص، نشان دهنده این مهم است که خط پرورش و تربیت در آموزش و پرورش استان بسیار‌ پر رنگ است.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان سمنان تاکنون به هیچ ‌عنوان‌ فرصتی را برای اجرای سند ۲۰۳۰ نداده است و اجازه این کار را نیز ‌نخواهد داد.

دستورانی در پایان ابراز داشت:  در سال ۹۷ بالغ بر ۱۰۰‌ میلیون تومان کمک بلاعوض به بیماران فرهنگی استان‌ پرداخت شد و امروز بخش دیگری از مطالبات فرهنگیان عزیز و شریف استان پرداخت می شود.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.