حسینی شاهرودی گفت: سهمیه تربیت معلم شهرستان های شاهرود و میامی به سه برابر در سال تحصیلی جدید افزایش یافت.

شعبه دانشگاه فرهنگیان در شهرستان شاهرود در سال تحصیلی راه اندازی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در آئین گرامیداشت هفته معلم در شهرستان شاهرود گفت: نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی، بی بدیل و فراموش نشدنی است. باید تلاش کنیم‌ تا جامعه فرهنگی ما به‌ جایگاهی برسد که‌ معلمان ما عزتمند زندگی کنند.

وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان نقش اساسی را در حوزه فرهنگ و تثبیت فرهنگ غنی این مرز و بوم دارند. پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، مرهون نقش آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:  زیرساخت یک کشور آموزش و پرورش است و در ‌گام دوم انقلاب نیز نقش اساسی را ‌معلمین بر عهده دارند. شما معلمان و فرهنگیان، جایگاه بسیار با اهمیت و مهمی دارید، چرا که شما زیرساخت و پایه ساز سرمایه های انسانی کشور هستید.

 وی تصریح کرد: دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی باید با محتوا افزایی تقویت شده و با قدرت و قوت به فعالیت خود ادامه دهند.

حیسینی شاهرودی در پایان ابراز داشت: توانستیم‌ با همراهی و همکاری مسئولین استان و کشور، سهمیه تربیت معلم شهرستان های شاهرود و میامی را به سه برابر افزایش دهیم و امیدواریم شعبه دانشگاه فرهنگیان در شهرستان شاهرود در ترم‌جدید سال تحصیلی راه اندازی شود.

انتهای پیام / گ 

آئین گرامیداشت هفته معلم در شهرستان شاهرود برگزار شد 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۴:۳۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
میشه لطفا رشته تربیت بدنی هم بیارید تو دانشگاه فرهنگیان شاهرود
آخرین اخبار