مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر زنجان از پرداخت بورسیه تحصیلی به فرزندان و اعضاء صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، عباسی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان با اشاره به اعطای تسهیلات ویژه به اعضای بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و فرزندان آنها، گفت: پذیرفته شدگان آزمون سراسری با رتبه زیر ۱۰۰۰ عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان می‌توانند با ثبت نام در سامانه این صندوق از تسهیلات حمایتی ماهانه و بورسیه تحصیلی بهره مند می‌شوند.

او با بیان اینکه اعضای صندوق و فرزندان آن‌ها با رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری در رشته‌های علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی در مقطع کارشناسی، می‌توانند از تسهیلات صندوق همانند سایر استان‌ها بهره مند می‌شوند، ادامه داد: پذیرفته شدگان رتبه بر‌تر رشته هنر و زبان انگلیسی نیز در صورت کسب رتبه زیر ۵۰۰ از این تسهیلات ماهانه بهره مند می‌شوند.

عباسی با اشاره به پرداخت ماهیانه این تسهیلات و کمک هزینه تحصیلی به این اعضاء و فرزندان آن‌ها گفت: این پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای ورودی های سال ۹۹ دانشگاه‌های سراسری قابل پرداخت است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان در پایان سخنان خود، یکی از دغدغه‌های این صندوق را حمایت از ادامه تحصیلات دانشگاهی اعضای صندوق و فرزندان آن‌ها عنوان کرد و گفت: دغدغه‌ی ادامه تحصیل فرزندان و اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور به امید خدا در سال جاری حل شده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.