مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پیامی هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، رسول عبدی پور، مدیر آموزش وپرورش بهبهان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته پاسداشت مقام معلم را به فرهنگیان بهبهان تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام عبدی پور  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به احترام پدر و معلمت از جای برخیز، هرچند فرمانروا باشی

(امام علی (ع)؛ غرورالحکم ص ۱۳۶)

تعلیم و تربیت از توصیه‌های ارزنده دین الهی است و معلمان به عنوان ارکان اساسی و بنیادین توسعه علمی کشور، نقش مهم و برجسته‌ای را در شکل گیری و رشد شخصیت علمی و فرهنگی دانش آموزان و نسل جوان طالب علم و اندیشه ایفا می‌کنند.

اعتلای فرهنگ، ادب و اندیشه فرزندان ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند و همت والای معلمان و فرهنگیان دلسوز و تلاشگری است که با قلبی سرشار از عشق و مهرورزی در ترویج علم و دانش و تنویر بینش و بصیرت همانند فیلسوف شهیر و معلم بزرگ، استاد شهید مرتضی مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما هماره با قداست و احترام بر زبان‌ها جاری است.

از این رهگذر، فرصتی پیش آمد که اینجانب با زنده نگهداشتن یاد و خاطره استاد مطهری، فرا رسیدن هفته پاسداشت مقام معلم را به معلمان فرهیخته و فرهنگ آفرین ایران عزیز بویژه فرهنگیان گرانقدر بهبهان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌های صادقانه و خالصانه آنان در جهت رشد و ارتقاء چشمگیر علمی و فرهنگی دانش آموزان شهرستان متواضعانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

امید آن دارم که در سایه الطاف پروردگار سبحان در سال رونق تولید ملی، در کمال سلامتی و تندرستی دست در دست هم برای بالندگی، عزتمندی و سربلندی میهن پرافتخارمان همت گماریم.

گفتنی است: نعمت الله نیری رئیس بنیاد شهید و ایثارگران بهبهان و کارشناسان همراه با حضور در دفتر این مدیریت با مدیر آموزش و پرورش بهبهان دیدار و ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مقام معلم، از زحمات مجموعه آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کردند.

 رئیس بنیاد شهید و ایثارگران بهبهان بیان داشت: آموزش و پرورش بهبهان با اتکاء به درایت، برنامه محوری و نگاه علمی مدیریت آن به مقوله تعلیم وتربیت، باعث افتخار و خرسندی شهرستان بوده و امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتر این مجموعه پرتلاش باشیم.

نیری در این دیدار با اهدا لوح تقدیر و شاخه‌های گل، از تلاش‌های مدیر و کارشناس امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش بهبهان، تجلیل کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.