ابراهیم صادقی با شرط هدایت سایپا در فصل آینده سرمربی این تیم شده است‌.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه سایپا تهران، ظهر امروز (پنج شنبه) علی دایی را به دلیل اظهاراتی که در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اصفهان انجام داد و به تعبیر آن‌ها زیرپا گذاشتن موازین اخلاقی در قرارداد حرفه‌ای که منجر به ناراحتی کارگران این گروه خودروسازی شده از سرمربیگری سایپا اخراج کرده و ابراهیم صادقی، کاپیتان اسبق نارنجی پوشان که ۱۲ سال بازوبند کاپیتانی سایپا در دست داشته و در ۲ فصل اخیر به عنوان یکی از دستیاران دایی در کادرفنی این تیم حضور داشت برای سرمربیگری موقت انتخاب کردند.

صادقی پس از مشورتی که با یکی از بزرگان فوتبال ایران انجام داد و از آنجاییکه قصد دارد فصل آینده به عنوان سرمربی فعالیت کند به این نتیجه رسید که این پیشنهاد را تنها با یک شرط قبول کند.

شنیده می‌شود صادقی تنها با یک شرط این پیشنهاد را قبول کرده که فصل آینده هم سرمربی سایپا باشد. مدیران باشگاه هم در حال حاضر این شرط گزینه جانشینی علی دایی را قبول کرده و قول داده اند تیم قدرتمندی را در فصل آینده تشکیل دهند.

با این تفاسیر صادقی را باید سرمربی سایپا تهران در لیگ نوزدهم معرفی کرد.

انتهای پیام/

ابراهیم صادقی سرمربی موقت سایپا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای دایی چون واقعیتهای جامعه را گفته این دوستان مثل اینکه ناراحت شدن باید میگفت پراید باید ۱۰۰میلیون بشه البته علی دایی خیلی بالاتر از فوتبال ایران وآسیاست چه رسد به تیم سایپا
آخرین اخبار