مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه گذاری شستا گفت: شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با احیای یکی از املاک مسکوت خود در بروجرد ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید کوروش هاشمی گل سفیدی، مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه گذاری شستا گفت: شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با احیای یکی از املاک مسکوت خود در بروجرد ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌کند.

 هاشمی گل سفیدی در حاشیه بازدید از زمین و املاک ۱۵ هکتاری شرکت شستا در گفتگو با خبرنگاران افزود: مجموعه ۱۵ هکتاری متعلق به شستا به یک مجموعه زنجیره‌ای دامداری و صنایع تبدیلی تبدیل و زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

وی اظهار داشت: این مجموعه برای کمک به اشتغال در سال رونق تولید ایجاد و سرمایه گذاری لازم با کمک نمایندگان مجلس و مسئولان انجام خواهد شد.

مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی و سرمایه گذاری شستا گفت: شستا ۹ هلدینگ دارد که یکی از آنان در امر تولید غذا فعالیت دارد که مجموعه سه دامداری بزرگ در اصفهان و تهران زیر مجموعه آن است و بنا داریم از صنایع تبدیلی و دامداری در مجموعه ۱۵ هکتاری بروجرد سرمایه گذاری و به بهره برداری برسانیم.

هاشمی افزود: در کشور ما تولید شیر و گوشت نیاز روزانه مردم و ضروری است و بنا داریم با تولید شیر و گوشت در شرکت‌های شستا تولید این محصولات را در کشور افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در استان‌های مختلف که مستعد تولید شیر و گوشت هستند، این محصولات را تولید خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ر

شستا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بروجرد سرمایه گذاری می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.