وکیل علی دایی: خوشحال می شویم اگر کارگران سایپا برای این باشگاه تصمیم بگیرند/ شاید دایی قیمت پراید و تیبا را اشتباه گفته استعبدالصمد ابراهیمی، وکیل علی دایی درباره اخراج او از سرمربیگری سایپا و بحث مطالبات او از این باشگاه به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما فعلا موضع خاصی نسبت به مطالبات علی دایی از سایپا نداریم. باید ابتدا با خودش صحبت کنم و هر تصمیمی داشته باشد در همان راستا اقدام می‌کنیم.

او درباره اینکه در بیانیه باشگاه سایما قید شده است دایی به دلیل مکدر ساختن خاطر کارگران شریف این گروه صنعتی از سمت خود اخراج شده است، گفت: اگر واقعا برای باشگاه سایپا کارگرانش تصمیم می‌گیرند از این موضوع خوشحال می‌شویم. شاید کارگران سایپا بر این باور بودند که قیمت پراید و تیبا تغییر نکرده و همان قیمت سابق یعنی ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان است.

وکیل علی دایی درباره اظهارنظر سرپرست سایپا مبنی بر عدم صداقت مدیران این باشگاه گفت: به هر حال او نزدیک‌تر از من به تیم بوده است و مدیران باشگاه را بهتر می‌شناسد. من فقط تصور می‌کنم علی دایی قیمت فعلی پراید و تیبا را اشتباه گفته است و هر زمان قیمت واقعی آن را پیدا کنیم دلیل اخراج او را هم اعلام می‌کنیم.

ابراهیمی درباره میزان مطالبات علی دایی از باشگاه سایپا بیان کرد: من در جریان ریز مسائل مالی دایی با باشگاه سایپا نیستم. باید ابتدا با خود دایی درباره این موضوع صحبت کرده و پس از آن موضوع را پیگیری کنم.

او درباره مباحثی که درباره پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به علی دایی مطرح شده است، گفت: علی دایی تا ۲ ساعت پیش سرمربی سایپا بود و منطق و اصول حرفه‌ای ایجاب می‌کرد با هیچ باشگاهی صحبت نکند. پیشنهادی هم مطرح نشده است چراکه نه تراکتور برای جذب سرمربی وقت دارد و نه علی دایی وقت داشته به این مسائل فکر کند، اما اینکه باشگاه سایپا تصمیم گرفته قرارداد او را تعلیق کند ان بحث جدا است‌.

انتهای پیام/

واکنش وکیل علی دایی به اخراج او از سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار