مدیر روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در همدان از ساخت مستند زندگینامه طلبه شهید مصطفی قاسمی خبر داد.

مستند طلبه شهید مصطفی قاسمی ساخته می‌شودبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مسلم مخفی با بیان اینکه شهادت مظلومانه شهید مصطفی قاسمی موجب اندوه و تألم بسیار از مردم و هم‌میهنان شده است، اظهار کرد: این طلبه ساده‌زیست که عمر خود را در کمال سادگی و گمنامی به تحصیل و تبلیغ دین مقدس اسلام سپری کرد خداوند اینگونه مقدر کرد ردای سرخ شهادت بپوشد و با عزت آسمانی شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم قدرشناس و مؤمن همدان در مراسم تشییع تدفین و خاکسپاری این شهید گفت: این قدرشناسی و حضور مردم نشان داد که روحانیت همچنان در دل مردم جا دارد و این علت عصبانیت و کینه توزی برخی بدخواهان است.

مخفی بیان کرد: امیداست این حرکت ددمنشانه که سبب تألم و جریحه دار شدن افکار عمومی مردم شده است تذکری باشد تا مسئولان ذیربط در مورد کنترل و نظارت بر فضای مجازی و نیز برخورد بر اخلال گران نظم و امنیت عمومی مردم قاطعانه اقدام کنند.

مشاور رسانه‌ای نماینده ولی فقیه در همدان گفت: با توجه به تاکید نماینده ولی فقیه در استان بر ساخت مستندی از زندگی این شهید و معرفی او به عنوان روحانی مردمی و مخلص به جامعه این موضوع در دستور کار قرار گرفت و روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با همکاری نهادهای دیگر این مستند را خواهند ساخت.


انتهای پیام/

 

برچسب ها: صدا و سیما ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار