مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از مصرف بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های صنعتی، خانگی و تجاری استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: طی دوازده ماه سال ۹۷ بیش از دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و سایر مراکز استان مصرف شده است.

وی افزود: در مدت مشابه سال ۹۶ در حدود دو میلیارد و ۵۱۹ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های یاد شده مصرف شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: این میزان افزایش مصرف گاز در حالی ثبت شده است که در طی دوازده ماه سالجاری بیش از ۲۰ هزار مشترک شهری و روستایی و نیز ۵۴ واحد صنعتی به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی استان اضافه گردیده است.

خدایی در ادامه به آمار تفکیکی مصرف گاز طبیعی اشاره کرد و بیان کرد: از کل گاز دریافتی در طی این مدت حدود ۴۹ درصد در بخش خانگی و تجاری، ۳۳ درصد در نیروگاه و ۱۸ درصد توسط سی ان جی‌ها و سایر مشترکین صنعتی مصرف شده است.

وی افزود: شرکت گاز استان هم اینک به بیش از ۴۷۰ هزار مشترک خدمات رسانی می‌کند که از این میزان بیش از ۳۴۹ هزار مشترک شهری و بیش از ۱۲۰ هزار مشترک روستایی می‌باشند.

انتهای پیام/ح

ارائه خدمات به بیش از ۴۷۰ هزار مشترک گاز در اردبیل

 

 

برچسب ها: گاز ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.