استاندار بوشهر گفت: رزمایش پرتوی شهدای خلیج فارس با آمادگی نیرو‌ها و تعامل خوب مردم با موفقیت در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند، هدف از برگزاری این رزمایش را تمرین آمادگی و هماهنگی میان دستگاه‌های متولی و مردم عنوان کرد و افزود: برگزاری رزمایش در حوزه‌های مختلف ضرورتی انکارناپذیر است و کمک می‌کند که بتوانیم امکانات و نیروهایمان را محک بزنیم و از آمادگی آن‌ها برای رویارویی با حوادث احتمالی آگاه شویم.

وی با تاکید بر همکاری خوب مردم و هماهنگی مناسب دستگاه‌های متولی ادامه داد: این رزمایش به خوبی در حال برگزاری است و علاوه بر همکاری دستگاه‌های حاضر، مردم ساکن در منطقه رزمایش نیز تعامل خوبی با متولیان داشته‌اند.

فرمانده رزمایش پرتوی بوشهر بیان کرد: برگزاری رزمایش‌ها با این هدف صورت می‌گیرد که در صورت وقوع حوادث احتمالی، مسائل با کمترین هزینه انسانی و امکاناتی مدیریت شود.

گراوند همچنین گفت: فعالیت نیروگاه اتمی بوشهر که اسفند پارسال برای تعمیرات متوقف شده بود، با تلاش نیروهای متخصص نیروگاه دهم اردیبهشت و زودتر از زمان مقرر  به چرخه تولید برق بازگشت.

رزمایش پرتوی شهدای خلیج فارس صبح امروز با نظارت ستاد مدیریت بحران استان و سازمان پدافند غیرعامل و با مشارکت دستگاه‌های انتظامی، امدادی، درمانی و خدماتی در محدوده پیرامون نیروگاه اتمی بوشهر و مردم مناطق اطراف نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شده است.

این رزمایش زیر نظر سازمان انرژی اتمی ایران و مورد تائید آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

انتهای پیام/ک

مشارکت خوب مردم در رزمایش پرتوی بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.