«الینا رحیمی» نوجوان شایسته شهرستان مهاباد به عنوان نفر اول تیم ملی نوجوانان دختر ایران به مسابقات جام «حیدر علی اف» باکو اعزام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رییس هیئت تنیس روی میز مهاباد گفت: این ورزشکار مهابادی به سبب قرار گرفتن در رنکینگ اول نوجوانان کشور در قالب تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشور به این مسابقات اعزام شد. 

کیوان رحمانی با اشاره به اینکه چهار ورزشکار از کشورمان به این مسابقات اعزام خواهند شد، اضافه کرد: الینا رحیمی از آذربایجان غربی (نوجوانان)، سامران کریمی از کردستان (نونهالان - هوپس)، نیلیا نقیبی از تهران (نونهالان - هوپس) و پرهام اشرفی از تهران (نوجوانان) با مربیگری نسیم رنجبر و سرپرستی حشمت الله شریفی در این تورنمنت حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: مسابقات بین المللی جام «حیدر علی اف» ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه جاری در باکو برگزار می‌شود.

«الینا رحیمی» نوجوان مهابادی در مهاباد طی سه سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس روی میز کشور درآمده است و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه اش دارد.

وی هفته گذشته هم در مرحله سوم تور ایرانی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان کشور که با حضور ۱۲۱ نفر از ۲۱ استان طی سه روز به میزبانی بوشهر برگزار شد، موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات تنیس روی میز نوجوانان کشور شد.

انتهای پیام/ج

نوجوان شایسته مهابادی به مسابقات باکو اعزام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.