دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گناوه گفت: ۱۱ خانه باغ به مساحت ۳۶ هزار مترمربع که حریم جاده‌های این شهرستان به صورت غیرمجاز ساخته شده‌اند، تخریب شدند.

حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: با توجه به اعلام راهداری شهرستان گناوه مبنی بر ساخت وساز‌های غیرمجاز در حریم جاده، دستور تخریب این خانه باغ‌ها به موجب تبصره یک ماده ۶ قانون ایمنی راه‌ها، صادر شد.

وی ادامه داد: ساخت و ساز‌های غیرمجاز دیگری هم در حریم جاده‌ها وجود دارند که صاحبانشان مهلت خواسته‌اند، خودشان تخریب کنند که به آن‌ها فرصت داده شده، اما اگر طبق گزارش راهداری در زمان مقرر تخریب نکنند دستور تخریب صادر می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گناوه تاکید کرد: ساخت و ساز در حریم جاده‌ها و حریم ۶۰ متری دریا ممنوع است و با سودجویانی که به حریم جاده و دریا و زمین‌های ملی تجاوز کنند، با جدیت برخورد می‌شود.

حجت الاسلام اردکانی گفت: اگر متجاوزان به زمین‌‎های ملی فکر می‌کنند با دیوارکشی شبانه می‌توانند دادستانی را در برابر عمل انجام شده قرار دهند مطمئن باشند که در برخورد با آنان کوتاه نخواهیم آمد.

وی به اداره‌های غیرمرتبطی که مجوز ساخت و ساز می‌دهند هم هشدار داد و از آن‌ها خواست از صدور مجوز بپرهیزند.

دادستان گناوه تصریح کرد: اداره‌ها و نهاد‌های غیرمرتبطی که دست به صدور مجوز برای تصرف اراضی ملی می‌زنند تحت تعقیب قرار می‌گیرند و با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ک

هشدار دادستان گناوه به متجاوزان به اراضی ملی

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.