سرپرست ورزش و جوانان شهرستان بافق در دیدار با رئیس میراث فرهنگی این شهرستان بر لزوم فعال شدن کمیته گردشگری ورزشی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سمیه ایزدیان سرپرست  ورزش و جوانان شهرستان بافق در دیدار با رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان بر لزوم فعال شدن کمیته گردشگری ورزشی با تعامل دو طرفه تاکید کرد.

ایزدیان در این دیدار گفت: گردشگری ورزشی صنعتی است که از ترکیب دو صنعت، گردشگری و ورزش پدید آمده است و در دهه های اخیر گردشگری ورزشی در صنعت گردشگری دنیا رشد زیادی کرده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه برگزاری تورنمنت‌های ورزشی در سطح بالامی تواند تحولات عظیم اقتصادی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی را برای شهرستان به ارمغان می‌آورد خواستار تعامل و همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شد.

از فعال شدن کمیته گردشگری ورزشی در شهرستان استقبال می کنیم

رنجبر رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بافق نیز در این دیدار ضمن استقبال از فعال شدن کمیته گردشگری ورزشی در شهرستان گفت: فراهم آوردن زمینه‌های بهره گیری از فراغت مسئولیت بزرگی است و ما آمادگی داریم از همه امکانات طبیعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان در زمینه ایجاد محیطی شاد و مفرح برای همه همشهریان و هموطنان استفاده نمائیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار