بهره گیری از ایده‌های نو و استعداد برتر نخبگان در راستای رشد تولید و اشتغالزایی بیشتر ضروری است.

نخبگان، خالق اثر علمی و فرآیند صنعتی هستند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست مشترک با رئیس بنیاد نخبگان استان، گفت: باتوجه به گستردگی و تنوع حوزه صنعت بهره گیری از ایده‌های نو و استعداد برتر نخبگان در جهت صنعتگران با هدف رشد تولید و اشتغالزایی بیشتر همیشه ضرورت دارد.

وی افزود: نخبگان استعداد‌های بی نظیری هستند که باید به سمت واحد‌های صنعتی و تولیدی هدایت شوند، زیرا در تمام زمینه‌ها ایده‌های خلاقانه به همراه یک فکر جدید برای فرآیند کار هر محصول ارائه می‌کنند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: ما باید بستر‌های مختلفی برای نخبگان ایجاد کنیم تا با استعدادی که دارند با ارائه ایده‌های منجرب به کارآفرینی شود.
 
وی با اشاره به برگزاری استارتاپ ها، عنوان کرد: برگزاری این رویداد‌ها در راستای رشد تولید واحد‌های صنعتی بسیار اثرگذار بوده، زیرا فرصت‌های جدیدی به واحد‌های صنعتی و سرمایه گذاران صنعتی ارائه می‌کنند که در نهایت منجرب به تجاری سازی و ارزش افزوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان با هدف بسترسازی برای توسعه کسب و کار‌های دانش بنیان با ایجاد زیرساخت‌های فیزیکی و اقدامات نرم افزاری، در مرکز خدمات شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور، نخبگان را یاری می‌کند.

در حوزه‌های تور‌های صنعتی، آموزش، اعزام هیئت‌های علمی نخبگان به واحد‌های تولیدی و همچنین ادامه همکاری‌ها در برگزاری استارتاپ‌ها مرتبط با خوشه‌ها و پروژه spx، گفتگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام//ف. ح
 


نخبگان محرک توانمند برای رشد صنعت هستند

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.